Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Even geen naam

Even geen naam

29-01-2013 om 21:18

Stoornis?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Even geen naam

Even geen naam

08-02-2013 om 18:58

Tango, wat leuk

Dat klinkt inderdaad als mijn zoon! Zo'n vrolijke Frans die af en toe de plank wat misslaat. Het gekke is dat ik nu na al die twijfels en gesprekken extra van hem geniet. Net of ik nu pas zie dat hij misschien wat speciaal is, maar dat speciaal ook echt leuk kan kan zijn. ik ben een beetje extra trots op hem en realiseer me tegelijk dat hij extra kwetsbaar is. Zo heb ik hem nooit eerder gezien.
Ik vraag me af of ouders van andere zorgenkinderen dat ook hebben. Anyway, geniet van je zoon. Hij klinkt als een heerlijk jochie.

Tango

Tango

11-02-2013 om 21:34

Fijn!

Dat je het even achter je hebt kunnen laten, even geen naam. Natuurlijk wil het niet zeggen dat er niets aan de hand is met hem, maar zolang hij en jullie er niet echt last van hebben, hoef je er nog niets mee.
Wat je schrijft over jouw zoon herken ik ook weer heel erg. Dat je extra trots op hem bent en je realiseert dat hij extra kwetsbaar is. Ik heb dat ook bij mijn zoon: kom niet aan hem want dan kom je aan mij.
Ik ben blij dat je door mijn reactie en die van anderen weer kan genieten van je zoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.