Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Parlan / jeugdhulp

Heel eerlijk gezegd zou ik veilig thuis wel durven te gokken.  De kans dat er iets gebeurt buiten een gesprek is denk ik klein ( als het echt is zoals jij het schetst) toch denk ik dat de manier die hierboven benoemd wordt ( andere hulp stoppen bij Parlan) voor de minste stress zorgt. 

Hoi, ik heb ervaring met Parlan. Ga niet met ze in zee.Vanaf dag 1 komen ze met valse beschuldigingen.Ze willen alleen verdienen aan jou/kind! Zeer schadelijk voor je gezinsleven.laat ze maar bellen. Ze gebruiken therapie om je later mee onder druk te zetten.Neem gesprekken op zodat ze niet verdraaid kunnen worden. Ga evt.met haarnaar een onafhankelijke Psycholoog (die niet bij Parlan werkt) Bel zelf jeugdzorg over wat er is gebeurd en dat het is opgelost.Maar zorg dat Parlan geen enkele invloed kan hebben,anders zit je vast aan hun uitbuiterij.

Hoi, wat een vervelende situatie. Ik heb zelf geen ervaring met Parlan, maar wel met jeugdhulp in het algemeen. Het klinkt alsof jullie in een lastige positie zitten. Het is belangrijk dat jullie als ouders gehoord worden en dat de wensen van je dochter gerespecteerd worden. Misschien is het een idee om een mediator in te schakelen die kan helpen om tot een oplossing te komen. Ook zou je kunnen overwegen om juridisch advies in te winnen om te kijken wat jullie rechten zijn in deze situatie. Succes en sterkte!

Wat verschrikkelijk dit. Ik zou zeggen dat je andere hulp hebt en dat je bij Parlan wil stoppen. Het is immers vrijwillig. In geen geval nog met ze verder gaan. Hopelijk laten ze jullie met rust. Sterkte.