geer
10-05-2015 om 11:04
leuk uitje?
Zoon wordt 15, en zit in een moeilijke periode.
Hield vroeger erg van feestjes. Maar kan nu weinig drukte verdragen, en heeft ook momenteel geen vrienden
Onze boodschap nu is een beetje dat je niet perse andere mensen nodig hebt om toch een super verjaardag te hebben. Hij kan ook gewoon iets heel leuks met ons en zusje gaan doen.
Maar tsja, hij weet dus niets. En ik eerlijk gezegd ook niet.
Hij zit gewoon erg lastig, wil dus wel graag iets leuks en houdt van leuke dingen doen, van de andere kant krijgen we hem al nauwelijks de deur uit momenteel. We zetten daar goede stappen in, maar uitjes kosten hem nog steeds veel energie. We proberen al steeds vanalles te verzinnen om hem deur uit te krijgen, inspiratie begint gewoon op te raken.
Een feestje thuis is ook niet echt een optie, doen we nu bij gebrek aan beter al veel. (Spelletjes, film)
Zusje is nu ook bezig haar verjaardag te organiseren,maakt het er voor zoon niet makkelijker op. (Anders konden we het redelijk stilletjes voorbij laten gaan misschien)
Zou wel graag iets gaan doen waar zoon blij van wordt.
Misschien iemand nog een leuke tip voor een uitje?
(Zoon houdt erg van gamen/ minecraft, maar drukke evenementen geven hem nu geen plezier)
geer
22-05-2015 om 19:41
nee sorry
Ben echt helemaal in de bonen, dit weekend is idd pinksteren
Sorry, bedoelde weekend erna!
Moni
22-05-2015 om 19:43
Jammer, pinksterweekend komt juist goed uit hier
Hier op zaterdagavond of maandagmiddag of maandagavond.
Weekend erna kan puber 1 alleen op zaterdagavond.
Puber 2 kan op zaterdagavond en zondag hele dag.
geer
22-05-2015 om 20:03
oke zal even
kijken of het toch nu (pinkster) maandag kan!
Sorry, ben nu wel heel chaotisch, erg moe!
Moni
22-05-2015 om 20:22
Mailadres?
Misschien kun je hier een mailadres zetten (aanmaken voor de gelegenheid?)
Dan kunnen de pubers zelf reageren en samen een afspraak maken.
Ik zou maximaal twee opties geven qua datum en tijd. Anders blijf je heen en weer praten.
Moni
22-05-2015 om 21:11
Mijn pubers gaan je morgen mailen
Vanavond gaat niet lukken.
Ze vinden het allebei leuk!
Moni
23-05-2015 om 18:16
Mail is verstuurd
De rest is aan jouw zoon
Pubers hadden allerlei vragen waar ik geen antwoord op heb.
Engeltje
26-05-2015 om 11:29
Gemist!
Jammer, ik heb recent niet gelezen hier, dus helemaal gemist dat er een date was! Maar wat leuk dat zoiets hier kan groeien! Hoe was het? Ik ben wel heel benieuwd. Is het voor herhaling vatbaar??
geer
26-05-2015 om 23:25
haha ben ook
benieuwd! Krijg zoals wel vaker geen info van zoon!
Maar iedereen erg bedankt, denk dat zoon het kon waarderen!
Engeltje, misschien iets om te herhalen?
Moni
27-05-2015 om 00:23
Volgende keer beter onderhandelen Geer
Jij iets regelen, hij vertellen hoe het was.
Mijn pubers zijn online geweest op de server van je zoon.
Volgens mij zijn ze 1,5 uur - 2 uur actief geweest.
Toen moest oudste stoppen in verband met baantje en haakte jongste ook af.
Volgens mijn pubers was het leuk. Er waren iets van 6-8 spelers. Geen puber in de buurt, ik kan het niet navragen. Ze wisten ook niet of dit alleen OOL-spelers waren of ook andere spelers.
Ze hebben hem wel gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Helaas kon hij niet live chatten, alleen via chatbox. Dat zou het nog leuker maken.Een echte stem van iemand maakt het leuker.
Maar misschien wilde hij dat nog niet op dit moment.
geer
27-05-2015 om 08:16
jazeker!
Ja, die onderhandelingen had ik vantevoren moeten voeren
Zoon is wat vaag over of hij live kan chatten, zou heel goed kunnen dat hij het nog niet wil. Hoewel ik denk dat hij dit leuk heeft gevonden (had er ook echt zin in) was dit ook al heel spannend voor hem.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.