Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kerstpakket

Jaaaa! Het is weer zover! Wat hebben jullie voor een kerstpakket gekregen? 

Hier in een bon twv 75 euro. Inwisselbaar bij de lokale middenstand. Erg blij mee! 

DCS1 schreef op 23-12-2024 om 22:37:

[..]

Hier ook Tinteling, maar als je dan kiest voor een Tinteling cadeaukaart van je punten, krijg je met die nieuwe kaart veel meer keus en dus ook die Bol.com bon en dergelijke. Op die manier doe ik het nu al een paar jaar, vorig jaar een restaurantcadeaubon en dit jaar bol. Gewoon via Tintelingen dus.

Ik heb nog even gekeken, maar dat is bij ons geen optie. Ik zie nu wel dat ik het in had kunnen ruilen voor een Coolblue cadeaukaart.

Maar ik had dus 2 jaar geleden (andere werkgever) ook een cadeaubon gehad. Van cadeaubon.nl. En die lag er nog steeds. Gelukkig nog net op tijd gezien en ingewisseld voor een bol. bon. En die is weer 3 jaar geldig.

Voor mij dus omslachtig; een bon krijgen die ik moet gaan ruilen voor een andere bon (ook weer in zekere zin beperkt in wat je daar voor uit kunt zoeken).

Twee cadeaubonnen naar keuze voor locale bedrijven ik heb voor een sushi restaurant gekozen en een chocolaterie. Totaal 40 euro. Manlief had een traditioneel pakket met wat spullen dat we konden gebruiken en wat spul dat is doorgegeven of weggegooid. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.