Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kerstpakket

Jaaaa! Het is weer zover! Wat hebben jullie voor een kerstpakket gekregen? 

Hier in een bon twv 75 euro. Inwisselbaar bij de lokale middenstand. Erg blij mee! 

Hier WEER een tinteling, is al een jaar of 5 zo. Dus ook een soort cadeaubon, maar dan online in te wisselen. De meeste dingen die ik daar zie, hebben niet mijn interesse, zijn vaak overdreven duur EN/OF van merken die ik over het algemeen niet zo goed vind.  Dus, eigenlijk niet zo blij mee. Vroeger kon ik m dan nog weer inwisselen voor een bon van Bol.com, maar dat kan tegenwoordig ook niet meer. Kortom - ik moet nog eens goed gaan kijken wat ik er mee wil/kan.

een bon waarbij je op een website een cadeau uit kunt kiezen. Ik heb er een boekenbon voor gekozen en mooie boeken besteld. Erg blij mee! Gingerman kreeg een mooi traditioneel kerstpakket, ook erg blij mee. Maar wij vinden dan ook eigenlijk alles wel leuk.🤩

voor het eerst in jaren was ons kerstpakket echt niks aan. Voorgaande jaren echt een pleziertje om uit te pakken, dus we hadden hoge verwachtingen. Het was een soort Italiaans pakket met erin een steen om een pizza op te bakken. Wil ik helemaal niet Ik was altijd zo blij dat het bedrijf gewoon een doos met lekkers gaf, maar dit jaar was het dus anders.
Zoon werkt bij de gele supermarkt en kreeg die volle doos met lekkers.
Dochter werkt bij een bekende drogist een kreeg een tasje met producten uit de winkel.Door de chef uitgezocht, dus voor haar leeftijd ook leuk.

yasmijn27 schreef op 20-12-2024 om 07:41:

voor het eerst in jaren was ons kerstpakket echt niks aan. Voorgaande jaren echt een pleziertje om uit te pakken, dus we hadden hoge verwachtingen. Het was een soort Italiaans pakket met erin een steen om een pizza op te bakken. Wil ik helemaal niet Ik was altijd zo blij dat het bedrijf gewoon een doos met lekkers gaf, maar dit jaar was het dus anders.
Zoon werkt bij de gele supermarkt en kreeg die volle doos met lekkers.
Dochter werkt bij een bekende drogist een kreeg een tasje met producten uit de winkel.Door de chef uitgezocht, dus voor haar leeftijd ook leuk.

Goh, dan verschilt dat toch per gele supermarkt. Hier kreeg het kind een kadobon van 15 euro....

wij hebben zo'n ouderwetse doos gekregen met van alles was. Altijd leuk. 

Kerstpakketten die niet opgehaald worden gaan bij ons naar de voedselbank en alles wat je niet lekker vindt of niet gaat gebruiken kan je onder kerstboom op kantoor neerleggen en dat gaat dan ook naar de voedselbank. Zo hoeft niemand iets weg te gooien. 

troelahoep schreef op 20-12-2024 om 11:06:

[..]

Goh, dan verschilt dat toch per gele supermarkt. Hier kreeg het kind een kadobon van 15 euro....

Daar had zoon ook veel blijer mee geweest, want de inhoud vd doos ligt in onze kast😁

De jeugd kreeg ook een echt feest, met lasergamen in de supermarkt, dj en lekker eten. Ik vond het wel verrassend

Ik krijg al een aantal jaar een keuzecadeaukaart, die kun je dan inwisselen voor allerlei bonnen, zit voor iedereen wel wat bij. Je kunt ook kiezen voor een pakket met lekkere dingen of doneren aan de voedselbank.

Mijn man krijgt meestal een pakket met lekkere dingen. 

Ik ben niet snel ontevreden, behalve als het echt iets is waarvan je denkt 'doe dan niks'.
Je leest op internet wel eens wat en dan zijn de reacties enerzijds 'wees blij met wat je krijgt', maar ook mensen die bijvoorbeeld een appel kregen als kerstpakket. Dan denk ik inderdaad 'doe dan niks'.

MamaE schreef op 20-12-2024 om 11:27:

Ik krijg al een aantal jaar een keuzecadeaukaart, die kun je dan inwisselen voor allerlei bonnen, zit voor iedereen wel wat bij. Je kunt ook kiezen voor een pakket met lekkere dingen of doneren aan de voedselbank.

Mijn man krijgt meestal een pakket met lekkere dingen.

Ik ben niet snel ontevreden, behalve als het echt iets is waarvan je denkt 'doe dan niks'.
Je leest op internet wel eens wat en dan zijn de reacties enerzijds 'wees blij met wat je krijgt', maar ook mensen die bijvoorbeeld een appel kregen als kerstpakket. Dan denk ik inderdaad 'doe dan niks'.

Je moet ook blij zijn met wat je krijgt, ik wil ook niet zeuren. Maar ik vind dingen als een pizzasteen nou echt iets waar je mensen mee opzadelt. Net als een fruitschaal met logo vh bedrijf etc. 

Geef gewoon dingen die opgaan, die kunnen dan idd ook naar de voedselbank

yasmijn27 schreef op 20-12-2024 om 11:25:

[..]

Daar had zoon ook veel blijer mee geweest, want de inhoud vd doos ligt in onze kast😁

De jeugd kreeg ook een echt feest, met lasergamen in de supermarkt, dj en lekker eten. Ik vond het wel verrassend

Ja, dat hadden ze hier ook! Echt leuk geregeld!

Hier was er een kerstlunch met pubquiz en andere activiteiten voor het personeel en het kerstpakket was een tasje met een fles olijfolie, een flesje balsamico-azijn en een olie/azijnstelletje dat er best leuk uitzag maar dat ik niet ga gebruiken en dus naar de kringloop gaat. En een Bol- bon van 25 euro. Best ok, die olie en azijn komen wel op en die bon ook.

Ik had een Aziatisch pakket met een wok en allerlei ingrediënten voor een Aziatische maaltijd. Best leuk, hoewel ik al een wok heb. Ik vond het in ieder geval leuk om uit te pakken. Ik herinner me van jaren geleden dat inmiddels ex een 'sportief' pakket kreeg met een stappenteller, een springtouw en een rugzakje. En dat van een bedrijf dat mensen bijna dwong om over te werken en systematisch zorgde voor een ongezonde werk/privé balans. Een vriendin van mij kreeg een keer een waxinelichthouder, zonder waxinelichtje. Doe dan inderdaad niks. 

Een (online)cadeaubon te besteden bij diverse winkels in "ons" werkgebied. Sommigen versturen hun geschenk, bij anderen kun je het in de winkel uitzoeken. Vorig jaar ook gehad en ik vond het toen al heel leuk. Nu nog meer aanbieders, dus nog leuker kiezen.
Heel divers, van bakkers, slagers, bloemisten tot aan tassen en servies. Echt heel leuk.

Man had een bol bon en kind is nu nog naar de kerstborrel.

Weken geleden al voor een bepaald aantal punten kunnen uitzoeken op een website met allemaal spullen van lokale middenstanders. Weet echt niet meer wat ik gekozen heb dus toch een verrassing. En een bon van bol voor 25 euro. Dochter een gigantisch kerstpakket met alleen maar dingen die je ook echt eet. Man niks, werkt voor zichzelf. 

mijn zoon had een bon van 100 op stage super leuk en onverwacht, manlief doos met eten en geld blijft leuk die dozen uitpakken ik een waardebon soort bol.com altijd handig! 

Wij mochten op een kerstmarkt van lokale ondernemers onze kerstpakket bonnetjes inleveren. Ik heb mooie schalen uitgezocht ter waarde van €50. Blij mee.

Vriend werkt in het ziekenhuis en kreeg een koptelefoon en een zak chips met een flesje limo. Mwah, koptelefoons hebben we genoeg hier in huis. Het zal wel een cadeautje worden voor iemand.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.