Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Juf

Juf

15-06-2017 om 20:48

Ik kan me niet beter melden


Juf

Juf

19-06-2017 om 21:15

Het aanbod is nu voor 1% ziek blijven, een langdurige vervanging doen, volledig salaris (maar er is nog niet afgesproken per wanneer!) en dan na vier weken een groep beter melden.
Ik kan wel via het UWV een deskundigenoordeel doen, maar dat schijnt én vrij lang te duren én de vraagstelling moet goed zijn: zij kunnen mij niet beter melden.
Die 1% mag volgens mij helemaal niet en kan door een rechter zo onderuit gehaald worden maar het is slikken of stikken.

Juf

Juf

21-06-2017 om 09:22

Detachering?

Ik krijg net een standaard mail op jubeltoon: Ze zijn verheugd mij te kunnen melden dat ik in de pool word geplaatst (okee, dat maakt mij niet eens meer uit) en dat dit op basis van detachering is en of ik zo snel mogelijk de detacheringsovereenkomst getekend retour kan sturen.
"Rest mij nog om je een hele prettige vakantie en veel succes in het nieuwe schooljaar toe te wensen." Alsof ik een newbee ben .
Ik heb een vaste aanstelling. Ik heb het gevoel of de indruk wordt althans bij mij gewekt dat als ik hier op in ga ik mijn vaste aanstelling kwijt ben. Mijn bestuur werkt vanaf volgend schooljaar niet meer met invallers via Randstad ed. Deze constructie snap ik niet. Het is normaal zo dat je een 'stamschool' hebt waar je werkzaamheden hebt tenzij er ergens inval nodig is, dan moet je daarheen. Van de week zeiden ze nog dat ik een langdurige vervanging zou gaan doen.
Wie weet wat dit betekent?

Li

Li

21-06-2017 om 10:15

dit

lijkt mij een val, of een vergissing. Niet tekenen, maar een vriendelijk mailtje sturen met: "Dit zal wel een vergissing zijn, want dit is natuurlijk niet op mij van toepassing."

Martje

Martje

21-06-2017 om 12:05

Ik weet het niet

Ik weet niet wat dit betekent. Het klinkt niet goed eerlijk gezegd. Laat de detacheringsovereenkomst lezen door iemand die er verstand van heeft en teken voorlopig niets!

Juf

Juf

21-06-2017 om 12:39

Bond

Ik heb contact met de bond gehad en zij willen het voor me doornemen. Wat een gedoe zeg! Het enige dat ik wil is werken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.