Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Hongersnood door de bank


vlinder72

vlinder72

13-04-2016 om 19:09

en toch?

Ik weet dat het zinloos is maar hoe is het dan mogelijk dat alleen jij giftig eten in de supermarkt koopt? En hoe weten "ze" dan van te voren wat jij gaat kopen en ook nog eens welke verpakking
g? En.hoe weten "ze" hoe laat je van plan bent te komen? En naar welke winkel?

wie zijn "ze" eigenlijk? En wie ben jij dat jij zo belangrijk bent dat "ze" dit allemaal doen?

Zoek hulp firestarter.

Imogen

Imogen

13-04-2016 om 19:09

kan niet firestarter

Het drinkwater gaat via gezamenlijke leidingen.

Drinkwaterwet

art. 52 Drinkwaterwet:
“Indien de levering van drinkwater aan consumenten of andere afnemers naar het oordeel van de inspecteur gevaar voor de volksgezondheid kan opleveren, kan hij die levering verbieden of slechts toestaan voor gebruik in door hem aan te geven gevallen, op een daarbij aan te geven wijze”.

Deze wet heeft toch een duidelijke bedoeling: Als jij het waterleidingnet zult of kunt vervuilen kun je afgesloten worden.
Als door jouw foutief aangelegde waterleidingsysteem er bv rioolwater terug het waterleidingnet in kan komen kun je, ter bescherming van de anderen, worden afgesloten.

Lijkt me heel redelijk eigenlijk.

Noet

Noet

14-04-2016 om 09:34

Niet op ingaan.

Door het serieus reageren zal de to nog meer gestimuleerd worden in zijn onjuiste gedachte gang. Elke serieuse reactie of ontkrachting van de waanbeelden zal niet aankomen.

Het beste wat we kunnen doen, is gewoon helemaal niet meer reageren.

eens met Noet

Laat deze draad gauw opdrogen aub. Het is overduidelijk dat TO hulp behoeft en ik vind het akelig om te zien hoe iemand op zijn kwetsbaarst te kijk staat op een openbaar forum.

Mijntje

Mijntje

14-04-2016 om 10:03

huisarts

Als Firestarter overal complotten gaat zien en ze lijkt de enige die dit ziet, dan is dit heel erg angstig. Niets kan deze angsten wegnemen. Wij in ieder geval niet, daar is hulp bij nodig.
Firestarter, je kan het beste vandaag nog naar de huisarts en vertel hem/haar je verhaal.

Allerisch

Misschien ben je gewoon allergisch voor producten waar bepaalde stoffen inzitten en krijg je daarom diarree. Heb je je weleens laten testen bij je huisarts op allergieën?

Voor de rest kan ik je niet helpen, snap heel je verhaal niet zo. Het lijkt mij logischer dat je allergisch bent, dan dat je vergiftigd wordt. Hoe kan iemand van tevoren weten dat juist jij juist dat product gaat kopen. of bedoel je dat ze gewoon iedereen vergiftigen om jou te grazen te nemen?

Wel kut als er 2 ton op je rekening staat waar je niet bij kan ja, ik zou veel leuke dingen van dat geld kunnen doen. Ook op jouw maandelijkse uitkering van het UWV zit ik me te verlekkeren, wat een heerlijk bedrag..... Jammer dat je er niet bij kan, maar misschien m.b.t. jouw gemoedstoestand op het moment wel maar beter!

Stenna

Stenna

14-04-2016 om 11:38

Gelijk

Ad, je had gelijk. Het is nog erger dan ik dacht. Dit heeft geen zin. Afschuwelijk, als je met zulke gedachten moet leven. Hoop dat hij/zij echt hulp krijgt (en die niet afwijst).

Stenna

Stenna

14-04-2016 om 12:01

Rest

Voor de anderen hier: Als je de beweringen weerlegt, hoe goed ook, is de enige logische conclusie die Firestarter vanuit haar/zijn gedachtenpatroon kan maken dat jij (wij) ook deel uit maakt van het complot. Wacht maar af, die reactie komt zeker. Firestarter kan helaas niet anders, en komt zonder hulp niet uit dat patroon los.

Firestarter

Firestarter

14-04-2016 om 15:18 Topicstarter

Bert Aalbers

In september 2006 had ik een nieuwe volleybalcoach/trainer (een voormalige volleybalinternational). Eind oktober had hij ineens moeite met 10 minuutjes fietsen, zodat hij - als normale Nederlander - naar zijn huisarts ging. De eerste onderzoeken wezen uit dat hij niet ziek was. Na een maand werd ineens verzonnen dat hij leed aan alvleesklierkanker. Nog 6 weken later was ik bij zijn begrafenis; 2 weken eerder mocht ik afscheid nemen, waarbij ik zag dat hij symptomen van voedselvergiftiging had (waaronder het verlies van 25 kg gewicht).
Als “aan te geven” consumenten voedsel en drinken geleverd wordt dat schadelijk is voor de gezondheid, conform art. 52 Drinkwaterwet, worden deze ziek (gemaakt) en iedereen wordt ziek van bestraling en chemotherapie. 150 jaar geleden - voordat Rockefeller begon met de behandeling tot “kanker” – was kanker nog een zeldzame ziekte. De No Cancer Foundation waarschuwt trouwens dat giftig chemisch afval in drinkwater wordt gedumpt.
Ik ben toch niet de enige Nederlander, die het opvalt dat sinds 11 september 2001 het percentage Nederlanders in ons platte landje drastisch gedaald is? Ik zie ook veel minder bejaarden ouder dan 65 jaar, dan ik mag verwachten als de gemiddelde levensverwachting 80 jaar is.

Op mijn 39e jaar kan ik niet ineens “allergisch” worden (de regelmatige diarree hield op nadat ik stopte bij supermarkten voedsel te kopen). Ik heb ook herhaaldelijk door giftig drinken (b.v. uit mijn kraan) last gekregen van slijmvorming en moest honderden keren per dag rochelen (dit was chronisch vanaf 2011 tot januari 2014, waarna ik stopte kraanwater te drinken).
Alle 16 elektriciteitsdraden, die op 1 lamp waren aangesloten, komen trouwens uit 1 buisingang - het is dus geen “centraaldoos”.

Imogen

Imogen

14-04-2016 om 16:55

onzin

'Ik zie ook veel minder bejaarden ouder dan 65 jaar, dan ik mag verwachten als de gemiddelde levensverwachting 80 jaar is.'

Je raaskalt.

Op 1 januari 2012 telde Nederland 2,7 miljoen ouderen (personen van 65 jaar en ouder). Dit komt neer op 16% van de totale bevolking. Daarnaast is sprake van 'dubbele vergrijzing'. Dit houdt in dat binnen de groep 65-plussers het deel 80-plussers toeneemt. Op 1 januari 2012 waren er 686.000 mensen van 80 jaar en ouder, wat neerkomt op 4% van de bevolking. Van de 65-plussers was 25% ouder dan 80 jaar.

http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/vergrijzing/huidig/

Of zit het nationaal kompas ook in het complot? Als dat zo is, kun je maar beter stoppen met vechten. Dan is het complot zo wereldomvattend dat je er toch niets tegen kunt doen.

Noet

Noet

14-04-2016 om 16:59

Imogen

stop aub met reageren.

Imogen

Volgens mij is nu voldoende duidelijk (gemaakt) dat hier een getormenteerde, kwetsbare ziel spreekt.
Ik vind het bijzonder storend dat je zo bot ("je raaskalt") reageert. Echt naar.

Ely

Ely

14-04-2016 om 19:20

Noet

Je punt is duidelijk denk ik hoor.

Imogen

Imogen

14-04-2016 om 20:02

nou

'Ik vind het bijzonder storend dat je zo bot ("je raaskalt") reageert. Echt naar.'

Ik niet. Meehuilen heeft niet geholpen, zachtjes op weg helpen of adviseren niet, rechtszaken niet. Misschien helpt de directe aanpak. En ik bepaal zelf wel of ik reageer.

En ik geloof sowieso niet in 'getormenteerd'. Ze wordt niet gekweld, ze heeft hulp nodig vanwege wanen.

Firestarter

Firestarter

16-04-2016 om 16:11 Topicstarter

Steek je kop maar in het zand

Dat CBS toch, die allemaal van die mooie bevolkingscijfers verzint! Zelfs de Telegraaf is het met me eens, dat de grote leegstand in de Nederlandse gevangenissen, verklaard wordt doordat er minder criminelen zijn: http://www.telegraaf.nl/binnenland/22498292/___Leegstand_cellen_te_verklaren___.html
De enige Nederlandse politicus die iets had kunnen doen aan het misdadige regime van het koninkrijk der Nederlanden, was Pim Fortuyn. Eén van zijn speerpunten was dat hij migratie naar Nederland wilde stoppen, terwijl hij alle illegalen een verblijfsvergunning wilde geven. Dan zou de overheid dus niet meer de genocide kunnen verbergen door migranten te lokken. Opvallend aan de moord op 6-5-2002, is dat nooit videobeelden van de beveiligingscamera’s in het Media Park zijn vrijgegeven. De schrijver Tomas Ross stelde in 2012 dat hij bewijs heeft, dat ook een tweede schutter op Fortuyn schoot: http://www.saulsplace.nl/post/87673843556/video-moord-op-pim-fortuyn-was-geniaal-complot
Helaas is Ross’ originele artikel in “De Journalist” niet te vinden op internet en evenmin bewijs voor veel van zijn stellingen. Ross beweert dat er één zin uit het eerste autopsierapport is verdwenen, dat 1 van de kogels van voor in het hoofd van Fortuyn geschoten werd (Volkert van der G. schoot van achter op Fortuyn). Ik heb alleen het autopsierapport daarna gevonden: https://maudoortwijn.wordpress.com/2015/03/26/pim-fortuyn-een-tweede-schutter-waar-kan-die-zijn-3/
Kijk vooral naar DE foto van de moord op Fortuyn, met een bloedende wond (onder een papiertje) boven op het hoofd van Fortuyn (dit kan dus niet door Volkert zijn). In het (gecensureerde?) autopsierapport is helemaal geen schotwond boven op zijn hoofd:
“A1. Er waren aan het lichaam acht perforaties passend bij drie doorschotletsels aan de romp en twee tangentiële schoten aan het hoofd.
B1. Inschotopening rechts in de nek met uitschotopening links voor aan de hals met perforatie van de weke delen van de hals, bloeding in de halsspieren, de gemeenschappelijke halsslagader rechts en de rechter schildklierhelft en destructie van het strottenhoofd.
2. Inschotopening links aan de rug met uitschotopening links voor aan de borst. Er was perforatie van de borstkas en de linkerlong.
3. Inschotopening links aan de rug met uitschotopening links voor aan de borst. Er was perforatie van de linkerlong, het hartzakje en schampen van de linkerhartkamer.
4. Tangentiële beschadiging van het schedelbot met naar binnen dringen van botdelen en een kogeldeel tot diep in het hersenweefsel.
5. Tangentiële beschadiging van het schedelbot met naar binnen dringen van botdelen tot in het hersenweefsel”.
De ontwikkelingskosten voor de - nog altijd niet vliegende - Lockheed's JSF (waar Fortuyn niet aan mee wilde werken) zijn al opgelopen tot €44,8 miljard. Nederland zou 85 F35-vliegtuigen moeten aanschaffen, waarvan de prijs was geraamd op €61,5 miljoen per stuk, of totaal €5,2 miljard. Daarbij worden de levensduurkosten op €14,6 miljard voor 30 jaar geschat, zodat de totale kosten €20 miljard zijn. Ik denk dat het geen toeval is dat toen lid van de Raad van State Piet Hein Donner minister van justitie was: ik een half jaar gemarteld werd in een psychiatrisch “ziekenhuis”.

In 2002 vertelde een vriend me dat als hij last had van diarree, dat snel over was door drinkwater te koken.
In 2013 sprak ik een dakloze in een park een kilometer van mijn woning. Hij vertelde dat de supermarkten “ons” (als in hij en ik) proberen te vergiftigen – blijkbaar had hij iets gezien.
In augustus 2015 vertelde een dakloze dat hij 2 maanden last had gehad van voedselvergiftiging. Hij vertelde ook dat hij van bier bij de Albert Heijn diarree kreeg.
Op 2-9-2015 vertelde een dakloze dat hij de vorige dag voedselvergiftiging had. Dit was de dag dat ik zelf werd vergiftigd.

Mijntje

Mijntje

16-04-2016 om 17:00

huisarts

Ben je hiervoor bij de huisarts geweest? Neem ook deze epistels mee en ga met hem/haar in discussie hierover, dat is echt de aangewezen persoon.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-04-2016 om 17:08

Noet

Ik ben overtuigd

Firestarter

Firestarter

18-04-2016 om 14:56 Topicstarter

Balken en de splinter

Dit komt uit de Bijbel, Mattheüs 7 1-5:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden. En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet? Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog? Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Nu is het de vraag wie de balk voor zijn kop heeft: Firestarter - die slachtoffer is van meerdere misdaden tegen de menselijkheid - of het gehersenspoelde Nederlandse volk - dat belachelijke verzinsels van de staatspropaganda voor zoete koek slikt? Het slaat nergens op om mij – die al sinds januari 2012 vergeefs hulp zoekt – te adviseren hulp te zoeken. Ik heb me niet beperkt tot juristen, maar ook aangeklopt bij kwakzalvers die zich arts noemen. Eén van de misdaden tegen de menselijkheid tegen mij, is door staatspsychiaters waarbij: 1) ik 4 weken in de isoleercel werd opgesloten; 2) 3 keer een compleet team van de Mobiele Eenheid tegen me ingezet werd; 3) ik antipsychotica kreeg toegediend waarvan ik niet alleen psychische maar ook fysieke klachten kreeg (als iemand nog niet gek is, kan die altijd nog gek gemaakt worden); 4) van 27-4-2005 tot 20-5-2005 zonder juridische grondslag opgesloten gehouden bleef (wederrechterlijke vrijheidsberoving).

Op 9-2-2016 ontving ik een brief dat Abn amro nog een bedrag tegoed van mij heeft van 1663 euro aan pensioenopbouw voor het jaar 2016. Een werknemer met een gemiddeld salaris van 65.000 euro bouwt ongeveer 2000 euro aan pensioen per jaar op. Dit levert over 35 jaar 70.000 euro op, vermeerderd met een jaarlijks rentepercentage van 3% gedurende 17 jaar (totale rente 65%), kom je op 115.700 euro totale pensioenopbouw. Dus wordt een Nederlander gemiddeld geen 81 jaar oud.
Vanaf 1979 tot 2015 hanteerde het regime van China een strikte eenkindpolitiek. De pers beweert dat de totale Chinese populatie van 987,1 in 1980 tot 1360,7 miljoen gestegen is.
Nu vindt de overheid dat ik voor gek verklaard moet worden, omdat ik weet dat dit onmogelijk is.

Hortensia

Hortensia

18-04-2016 om 14:57

firestarter

Wat voor reactie verwacht je van ons?

Firestarter

Firestarter

20-04-2016 om 17:02 Topicstarter

Legionella

Veel dank voor alle bijzonder motiverende reacties!
Op basis van de Drinkwaterwet zijn geen mogelijkheden om openbare gebouwen (als sporthallen, sportkantines en scholen) van voor 1990 te slopen – of incidenteel renoveren – om de waterleidingen aan te passen, zodat art. 52 Drinkwaterwet uitgevoerd kan worden. Daarvoor is het Drinkwaterbesluit; de “inspecteur” kan onmogelijke eisen stellen op grond van art. 37 lid 6 en 38 lid 4 Drinkwaterbesluit en NEN 1006, zodat de “eigenaar” geen andere optie heeft dan zijn gebouw te slopen.
In art. 29 lid 1 is een vergelijkbare bepaling opgenomen als in art. 52 Drinkwaterwet, waaruit blijkt dat de “toezichthouder” een “ontheffing” kan “verlenen” voor het leveren van drinkwater met te veel giftige stoffen, zo lang het maar binnen 30 dagen hersteld kan worden:
“a.overschrijding van die waarde naar zijn oordeel geen nadelige gevolgen voor de volksgezondheid heeft,
b.de overschrijding binnen 30 dagen door het nemen van herstelmaatregelen kan worden opgeheven, en
c.de onder a bedoelde waarde door de eigenaar in de voorafgaande twaalf maanden niet gedurende meer dan 30 dagen is overschreden”.
Je leest het goed: in Nederland wordt gif aan het drinkwater toegevoegd, om de volksgezondheid te BESCHERMEN, want – zo is de stelling – met gif wordt legionellabacterie gedood, die anders de levensgevaarlijke veteranenziekte veroorzaakt.

Er is een interessant verhaal over de veteranenziekte: https://nl.wikipedia.org/wiki/Legionellose
De symptomen van de veteranenziekte zijn: 1) hoofdpijn, 2) spierpijn, 3) een ziek gevoel, 4) longontsteking, 5) koorts boven de 39°C, 6) hoesten, 7) kortademigheid, 8) braken en 9) diarree. Al deze symptomen heb ik gehad door vergiftiging (uitgezonderd longontsteking).
Bizar genoeg is de legionellabacterie nauwelijks te kweken, maar ontstaat zo maar in warm water. Blijkbaar raak je besmet met deze eigenaardige bacterie door douchen, maar niet door drinken van water (en evenmin door een besmet persoon). Vaak worden mensen ziek tijdens vakantie, dus tijdens de reis of in het hotel. Opvallend dat alle grote uitbraken van de veteranenziekte in de “beschaafde” wereld zijn (bron de Engels- en Nederlandstalige Wikipedia): 1976 Philadelphia (VS), 1985 Stafford (Engeland), 1999 Bovenkarspel (Nederland), 2000 Melbourne (Australië), 2001 Murcia (Spanje), 2005 (Canada), 2014 Lissabon (Portugal), 2015 New York (VS).
Als gevolg van “preventiemaatregelen” voor legionella is het aantal gevallen van de veteranenziekte sterk gestegen: http://www.volkskrant.nl/archief/onderzoekers-aantal-gevallen-van-legionella-jarenlang-onderschat~a622115/
Maar er is nog meer over de eerste uitbraak in 1976 van de veteranenziekte (onder veteranen) in het Bellevue Stratford hotel in Philadelphia. F. William Sunderman maakte vergiftiging met Nikkelcarbonyl bekend als waarschijnlijke oorzaak van de ziekte: www.annclinlabsci.org/content/7/3/187.full.pdf
Sunderman werd geattendeerd op deze mogelijkheid door een anonieme brief, die waarschuwde voor moord met Nikkelcarbonyl, die Sunderman op 2-8-1976 doorstuurde aan de FBI, die dit pas onderzocht na de publicatie van Jack Anderson op 28-10-1976 in de krant: http://bayhdolecentral.com/3_DIV_SCAN/2679_001_OCR_DIV.pdf
https://archive.org/stream/nsia-FBIMiscellaneous/nsia-FBIMiscellaneous/FBI%20Miscellaneous%20186_djvu.txt
Een gevolg van vergiftiging met Nikkelcarbonyl is een verhoogde concentratie nikkel. Dr. Jerrold Abraham verklaarde dat hij bij het onderzoek van de lijken kleine stukjes metaal in de longen had gevonden. De longen, maar niet de nieren, van de slachtoffers hadden een veel hogere concentratie Nikkel dan een vergelijkingsgroep. Blijkbaar werden de veteranen vergiftigd met Nikkelcarbonyl via de luchtwegen. De staatspropaganda heeft de volgende verklaring bedacht – dat het nikkel veroorzaakt werd door metalen instrumenten gebruikt in de lijkschouwing. Deze instrumenten zouden dus geen nikkel achterlaten: 1) in de nieren (maar wel in de longen) en 2) in de controlegroep (maar wel in de groep met de veteranenziekte): http://www.biostat.umn.edu/~brad/6450/Chen_77_Legionnaire.pdf

Stenna

Stenna

20-04-2016 om 23:48

nogmaals

wat voor reacties wil je?

Ik vind het allemaal heel erg, zoveel mensen vergiftigd over de hele wereld, met zulke gemene, goed verborgen methoden, en dat al sinds 1976. Maar weet niet wat we er aan kunnen doen? Waar kunnen we heen? Daar is niet tegen te vechten toch? Misschien sterven we allemaal zo wel uit.

Firestarter

Firestarter

10-05-2016 om 14:19 Topicstarter

Pech of sabotage?

Ik heb nog geen uitspraak ontvangen…
Op 7-5-2016 klaagde ik bij de fietsenmaker dat mijn hele achterwiel wiel krom is nadat hij 2 ½ week daarvoor 5 nieuwe spaken in mijn wiel had gezet. Hij reageerde dat de enig mogelijke verklaring dat er nu 12 spaken gebroken zijn, dat ik te wild stoepjes op en af ben gereden.
Sinds ik deze fiets in 2008 nieuw kocht, ben ik al toe aan mijn vierde achterwiel, terwijl ik ook al 3 keer een nieuw zadel heb moeten kopen.
Op 9-5-2016 brak de zijkant van mijn bed helemaal doormidden, zie de foto: http://www.lawfulpath.com/forum/download/file.php?id=310

Het volgende citaat komt uit John Marks’ The Search for the Manchurian Candidate: The CIA and Mind Control (1979): http://www.whale.to/b/m/10.htm
“Once the PAS had identified a target as having potential mental instabilities, staff members sometimes suggested ways to break him down, reasoning that by using a ratchet-like approach to put him under increased pressure, they might be able to break the lines that tied him to his country, if not to his sanity. Keehner stated, "I was sent to deal with the most negative aspects of the human condition. It was planned destructiveness. First, you'd check to see if you could destroy a man's marriage. If you could, then that would be enough to put a lot of stress on the individual, to break him down. Then you might start a minor rumor campaign against him. Harass him constantly. Bump his car in traffic. A lot of it is ridiculous, but it may have a cumulative effect."”
Ik denk dat er geen mensen bestaan, zonder potentiële mentale instabiliteit.

Suze

Suze

10-05-2016 om 23:35

Stenna

Hilarisch ))).

2zielen

2zielen

12-05-2016 om 21:39

1 gedachte

zouden Pindar en Firestarter niet dezelfde persoon zijn?

Angela67

Angela67

12-05-2016 om 21:40

dat dacht ik ook

de reactie die firestarter in het draadje van pindar plaatst is veel te concreet en to the point in vergelijking met de hersenspinsels die F hier plaatst. Alter Ego? Dubbele persoonlijkheid?
gr Angela

Firestarter

Firestarter

13-05-2016 om 11:50 Topicstarter

Uitspraak uitgesteld

Op 6-5-2016 besloot de kantonrechter in mijn rechtszaak tegen HRE advocaten de uitspraak uit te stellen naar 3-6-2016.

Firestarter

Firestarter

05-06-2016 om 15:02 Topicstarter

Uitspraak uitgesteld

Op 3-6-2016 besloot de kantonrechter in mijn rechtszaak tegen HRE advocaten om de uitspraak uit te stellen tot 1-7-2016.

bieb63

bieb63

05-06-2016 om 22:08

ach

shit happens

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.