Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

11-03-2009 om 19:09

Voor kaatje

12 maart 2008 schreef jij:

...

ik had zo graag samen oud willen worden

...

Ik wedr hier toen zo stil van, en nu een jaar later, brand ik hier een kaarsje voor jou en je kinderen, omdat jullie zonder Bas verder moesten. Een kaars voor kracht en liefde, een kaars om bij uit te huilen, om energie uit te halen, of gewoon om weg te dromen. Een krachtig vlam voor jullie!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zet er eentje naast

Ik zet er eentje naast. Een warme vlam van medeleven.
Knuffel van ons xx

Petr@

Petr@

11-03-2009 om 21:01

Zet er ook een naast

en ook een warme vlam van medeleven...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

11-03-2009 om 23:40

Kaat.

Alweer een jaar geleden.........
Nog maar een jaar geleden..........
Een jaar zonder Bas..........
Ik zou willen dat hij nog bij jullie was.......
M.

Marsudan

Marsudan

12-03-2009 om 07:37

Voor kaatje

Omdat dat ene zinnetje een jaar geleden zoveel zei, zoveel verdriet en onmacht betekende...

Bastet

Bastet

12-03-2009 om 09:40

Voor kaatje

Lieve Kaatje,voor jouw Bas,voor jou en voor je kinderen brandt hier vandaag een kaarsje....omdat jullie zo graag samen oud wilden worden...
liefs,Bastet

Bellefleur

Bellefleur

12-03-2009 om 10:04

Een kaarsje

Voor jou Kaatje en jullie kinderen

Bellefleur

Ook een kaars

Voor kaatje en haar kids,een mooi heldere kaars om jullie een jaar te wensen waarin je weer meer de zonnige kanten tegen komt en het verlies steeds minder pijnlijk en iets dragelijker wordt.

Kaarsje

Die ontzettende mededeling, een jaar geleden. Er kwamen toen nog een paar heel, heel zware weken aan. Dikke knuffel voor jullie. En een kaars voor degenen die in die tijd voor jullie zorgden, de grootouders en vrienden in de bijsprongen.

elsje78

elsje78

12-03-2009 om 17:04

En van mij

Ook een kaarsje ernaast, denk aan jullie

Elske

Samen oud worden

ik had het jullie zo gegund. Ik kan me nog herinneren dat ik je berichtje las en de rillingen over mijn lijf voelde gaan.
Lieve en dappere Kaatje en kinderen, samen sterk, ik wens jullie kracht en liefde voor nu en altijd.

liefs van Purk

Rafelkap

Rafelkap

12-03-2009 om 18:56

van mij een kaars voor Kaatje en kinderen. Het is zowat een jaar maar toch zo kort.

Maatje

Maatje

12-03-2009 om 19:52

Kaatje

Lieve Kaatje,

Voor jou en je kiddo's een kaarsje, 'lief' brandend, en met venijn. Lief voor de liefde, venijn voor de boosheid, het verdriet, het gemis. Dit alles ongetwijfeld onverkort in jouw en jullie leven.

Liefs,
Maatje

Ook hier...

...een dikke kaars erbij voor Kaatje en haar gezin, en een voor Bas* zelf...

Liefs, Beertje(s)

Tineke

Tineke

13-03-2009 om 09:38

Oh wat lief is dit

Ik was een tijdje erg druk met andere aktiviteiten, met ups en downs ging het een soort van 'goed'.
Maar nu heb ik het ontzettend zwaar, iedere dag roept nieuwe herinneringen op. De herbelevingen zijn afschuweljk.
en dan ontdek ik dit draadje. En de kaarsjes hierboven. wat doet dat goed. Ja, een beetje steun kan ik wel gebruiken, dank jullie wel!

Bastet

Bastet

13-03-2009 om 11:52

Lieve kaat

Ik zet er gewoon weer een kaars bij vandaag,en een lieve knuffel voor jou.
Liefs,Bastet

Petra-

Petra-

13-03-2009 om 12:21

Een vlam en de kring

beiden zijn er nog steeds, voor jullie, voor kracht om door te gaan.

Boeb

Boeb

13-03-2009 om 17:12

Weg

Lieve Heksenvetjes,

Natuurlijk wilden we dat het nooit 11 april was geworden vorig jaar. Natuurlijk willen we dat hij het dit jaar ook eigenlijk niet wordt. Om dan toch nog iets zinnigs voor jullie te doen sturebn we jullie 4 toegangsbewijzen om al het verdriet eruit te kunnen gillen in te enge achtbanen. Veel plezier kan ik jullie niet wensen, wel sterkte en hopende dat dit gebaar jullie iets van een zon laat zien

Dikke kus

Boeb
([email protected])

mirreke

mirreke

13-03-2009 om 17:46

Kaatje

ik denk regelmatig aan je. Heel veel sterkte voor jullie. Ik lees net dat je lekker in achtbanen mag gaan gillen. Heerlijk even de wind door je haar...

En hier

Ook een kaarsje in deze moeilijke tijd vol herinneringen. Sterkte voor jou en de kinderen.

En ik

... kom ook weer even in de kring staan.
Dikke knuffel, Mick

Mama van Jesse

Mama van Jesse

15-03-2009 om 14:57

Kaatje

Ik denk nog steeds erg vaak aan je......

Dat het alweer/nog maar een jaar geleden is.......
Heel veel sterkte, meid!

Ook hier een dikke kaars met een felle vlam voor je!

Veel liefs MamavanJesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.