Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-12-2010 om 16:37
Ik kom niet vaak in deze rubriek, maar vandaag wil ik iedereen hier die iemand uit zijn kringetje erg mist veel sterkte en warmte van de mensen om haar/hem heen toewensen.
26-12-2010 om 13:54
Lief
Da's lief. Wij moeten zometeen naar m'n schoonfamilie en eergisteravond (notabene tijdens de Kerst All You Need Is Love) zei mijn man dat hij Martijn* altijd zo mist tijdens speciale dagen, dat hij dat niet vaak zegt, maar dat dat wel zo is, elke keer weer. En dat vond ik zo lief en tegelijk zo pijnlijk.
En strakjes zitten we dus met zo'n beetje de hele familie gezellig te doen en ik weet dat als ik m'n man aan kijk (zo over de mensen heen) dat we dan eventjes hetzelfde denken en voelen.
Ik wens ook iedereen extra kracht met het gemis van een dierbare, altijd, maar zéker met speciale dagen ...
Liefs,
Wilma