Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ans76

Ans76

30-08-2010 om 21:48

Verjaardag overleden dierbare

Heeft één van jullie een suggestie hoe je om kunt gaan met de verjaardag van iemand die begin dit jaar is overleden? Het gaat om de man van mijn vriendin die zijn verjaardag had moeten vieren Ik ga sowieso even naar haar toe en heb wel allerlei ideeën voor een cadeautje ofzo maar tegelijk weet ik het ook niet goed...
Ans

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hillary

Hillary

30-08-2010 om 22:50

Bloemen

Twee bossen bloemen denk ik, een op het graf met een kaartje eraan met je naam zodat je vriendin weet van wie het komt en even bij haar langs met een bloemetje, maakt eigenlijk niet zoveel uit wat, gaat erom dat je aan haar denkt. Wel fijn om je naam bij de bloemen op het graf te doen, je wilt als nabestaande altijd graag weten wie er allemaal geweest zijn.

koentje

koentje

31-08-2010 om 09:28

kwam toch eerder op zijn verjaardag ook niet met een cadeautje? Ik denk dat je met een kleinigheidje om je medeleven te betuigen en het feit dat je er BENT, meer dan voldoende steun biedt.
Vooral niet moeilijk doen verder.

tonny

tonny

02-09-2010 om 23:26

Iets meenemen

doe je dat omdat het prettig is om iets in handen te hebben als je bij haar binnen stapt, of wil je graag iets geven?
Bloemen is oké natuurlijk. Of een boompje/struikje voor in de tuin? Maar iets meenemen hoeft helemaal niet.
Het is super dat je aan zijn verjaardag denkt.
Dat is waar het om gaat.

Sterkte!

Misschien

vindt ze het prettig om even naar het graf te gaan en dat je er alleen maar bent.

Ans76

Ans76

05-09-2010 om 23:08

Er zijn...

Er zijn, dat is het. En natuurlijk; je bént er. Maar dat voelt soms zo karig, en toch is het waar het om gaat. Je bent er op speciale momenten, en ook veel tussendoor maar nóg kun je er niet a-l-t-i-j-d zijn... Bedankt voor jullie reactie! Ans

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.