Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-03-2013 om 18:55
wat een vreselijk gedoe weer daar in het noorden met die 2 bejaarden die zijn omgebracht waarschijnlijk! super zielig.
05-03-2013 om 20:25
Triest
Word ik ook heel verdrietig van..
Groningen, de stad waar ik al m'n hele leven zo graag woon wordt nu aan de lopende band opgeschrikt door moorden.
Dit vind ik ook meer dan triest, denk je je boot te kunnen verkopen en dan eindigt het zo..
Vreselijk voor hun kinderen ook... Diep triest ! Hoop dat de dader gauw wordt gepakt !
05-03-2013 om 21:48
Raakt mij ook
Het heeft mij ook heel erg geraakt. En ik begrijp het ook niet. Die boot is gevonden, niet gestolen dus. Waarom dan zo'n moord?
Heel naar vind ik het!!
Dendy
06-03-2013 om 12:25
Het is min of meer bij mij om de hoek....
...was gisteren nog bij mijn tandarts - in Hoogkerk. En het Hoendiep, daar rijd ik regelmatig langs.
Ik vind het echt een vreselijk verhaal. 2 oudere mensen die 'gewoon' hun boot-op-marktplaats even gaan laten zien aan een gegadigde...afschuwelijk.
Ingrid
06-03-2013 om 12:37
Kaarsje
voor de kinderen en de kleinkinderen van het vermoorde echtpaar. En voor alle andere nabestaanden.