Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Melanie Venema

Melanie Venema

23-12-2010 om 10:47

Ons mannetje jesse had vandaag één jaar geworden.

Wat een verschrikkelijk moeilijke dag. Vandaag had ons kleine boeffie één jaar geworden. Het had allemaal zo anders kunnen zijn. We hadden slingers op moeten hangen en kadootjes moeten uitpakken samen met hem. Wat is het jaar hard voorbij gevlogen. We missen hem elke dag en praten veel over die mooie week dat hij bij ons was. Hoe lekker hij kon lachen en hoe sterk hij al was voor zijn leeftijd. We zullen altijd van je blijven houden mannetje.

Melanie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

23-12-2010 om 12:14

Melanie

Ik reageer hier bijna nooit, maar heb je wel gevolgd. Ik wil je vandaag heel veel sterkte wensen, want wat zal dit een moeilijke dag zijn voor jullie.

Fiorucci

Fiorucci

23-12-2010 om 12:23

Melanie

Sterkte vandaag!

Melanie

ik ga je allereerst feliciteren. Je bent vandaag een jaar moeder! Wat een moeilijke dag. Zo dubbel. Je bent trots op die dappere mooie Jesse en hij is er niet bij. Heel heel onwerkelijk en toch zo werkelijk.
En dan dat prachtige wondertje in je buik. Zio gewenst.

Veel sterkte vandaag!

knuffel van Purk

May

May

23-12-2010 om 15:15

Heel veel sterkte!

Een dag vol leegte en verdriet, maar ik hoop dat het toch ook een dag vol mooie herinneringen wordt. Ik denk aan je!

Jacoline29

Jacoline29

23-12-2010 om 18:41

Stil

sterkte,is niet niks en wat gaat dan zo'n jaar snel voorbij,een moeilijk jaar,maar ook weer hoop voor de toekomst,ik las dat je zwanger bent.

Lieve melanie

Wat moet ik aan je denken, en aan je mooie jochie. Die bijzondere week dat hij bij jullie mocht zijn.... herinneringen die nooit weg zullen gaan en nooit zullen verbleken, ook al is hij niet meer op aarde bij jullie. Mijn hart gaat uit naar jullie omdat ik weet hoe %$#@&*%$ het is om een kindje te moeten missen. Hoe graag zou je hem in je armen willen houden! Dat verlangen is niet uit te drukken! Sterkte met alles, ik ben blij voor je dat je weer in verwachting bent, dat is zó bijzonder.... Jesse blijft altijd deel van jou, deel van je gezin, van je leven.
Een arm om je heen van mij
Geerke x

Melanie

Wat moet ik toevoegen aan de treffende woorden van Geerke... Zij verwoord het zo goed.
Wat moet het dubbel voor jullie zijn. De verjaardag van jullie kanjer, hij die jullie papa en mama heeft gemaakt en tegelijkertijd een positieve test.
Dikke knuf!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.