Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Mijn vader

Heeft kanker in een vergevordert stadium, en is nu opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking. Daarna gaat hij naar een verzorgingstehuis. Mijn moeder kan niet goed meer voor hem zorgen, die is ook te oud.
Ik denk dat dit het begin van het einde is.
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

06-03-2011 om 18:40

Muizemeis

Wat naar allemaal, veel sterkte, voor nu,en de komende tijd.

muizemeis

muizemeis

06-03-2011 om 21:40 Topicstarter

Fiorucci

Dank je, het is allemaal wel heel veel
Muizemeis

Muizemeis

Ach, sterkte. Moeilijk he? Je vader zo kwetsbaar te zien.

Gerdina

Gerdina

08-03-2011 om 20:36

Ach muizemuis

heel veel sterkte gewenst, ook voor je ouders. Ik hoop dat jullie nog een goede tijd mogen hebben met elkaar.

muizemeis

muizemeis

10-03-2011 om 15:46 Topicstarter

Hij heeft rust nu

Het is inderdaad heel moeilijk om een sterke man te zien veranderen in een kwetsbaar hoopje mens. Maandag in de loop van de middag heeft hij om mijn moeder en zus gevraagd en toen is het heel erg snel gegaan. Hij heeft 'savonds van iedereen afscheid genomen en ik heb door de telefoon tegen hem gesproken. Hij kon niet meer terugpraten, hij had nl een kapje met zuurstof. Hij vond het fijn om mij te horen. Die avond heeft hij morfine gekregen en had hij geen pijn meer en kon hij rustig slapen. De volgende morgen heeft zijn behandelend arts hem een slaapmiddel gegeven en morfine tegen de pijn, en is de extra zuurstof gestopt. Ik ben met de trein die kant opgegaan(2.5 uur reizen). Mijn zussen hebben mij gevraagd of ze moesten wachten met toedienen van medicatie tot ik er was, maar ik had er vrede mee dat hij geen pijn meer zou hebben en dat hij kon gaan. Toen ik in het ziekenhuis kwam, was hij in diepe rust, ik heb zijn hand gepakt en gezegd dat ik er was. Mijn zus zei toen, papa het is goed je mag gaan. Het was ontroerend mooi om te zien dat hij toen rustig wegging van ons, en tien minuten later was hij overleden.
Het is verdrietig en het doet pijn. Maar hij heeft ook rust nu een geen pijn meer. Hij is 84 jaar geworden.
Muizemeis

Luna

Luna

10-03-2011 om 16:13

Sterkte

Ach meid, zit met tranen je bericht te lezen. Heel veel sterkte met dit verlies.
Luna

Muizemeis

Gecondoleerd en sterkte!

muizemeis

muizemeis

11-03-2011 om 11:18 Topicstarter

Dank jullie wel

Voor het medeleven
Muizemeis

Ach, lieve muizemeis

Gecondoleerd met dit verlies. Ik hoop dat dit afscheid toch een dierbare herinnering voor je mag blijven.

Fiorucci

Fiorucci

11-03-2011 om 15:36

Ach

Sterkte Muizemeis!!!

Valkyre

Valkyre

11-03-2011 om 16:52

Sterkte

Sterkte muizemeis, voor jou en je familie. Ik ben blij voor je dat je vader rustig kon heengaan, en dat je bij hem kon zijn. Ik hoop dat het verdriet straks stapje voor stapje plaats maakt voor de goede herinneringen die je aan hem hebt.

Muizemeis

wat is het allemaal toch snel gegaan! Heel veel sterkte!

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2011 om 14:25

het is heel snel gegaan, gecondoleerd meid xxx

muizemeis

muizemeis

19-03-2011 om 14:00 Topicstarter

Vrede en verdriet

Met vrede met de situatie, maar met verdriet in ons hart hebben we afgelopen dinsdag afscheid genomen in het crematorium in Schagen. Het was mooi en verdrietig, de vele mensen waren troostend.
Muizemeis

Fiorucci

Fiorucci

19-03-2011 om 14:11

Sterkte

Ik wens je alle goeds en veel zon toe de komende tijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.