Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

melanie venema

melanie venema

14-12-2012 om 22:52

Mijn boeffie jesse

He meiden. Velen kennen mij al. Was voorheen onder de nickname romanie3. Heb het erg moelijk op het moment. Volgende week zondag de 23e had onze kleine boef alweer 3 geweest. Mis hem nog elke dag. Ben onwijs gelukkig met zijn kleine zusje,maar het doet nog steeds pijn. Hij is zo plotseling van ons af genomen,en kan het maar niet loslaten. Geniet volop van onze kleine meid,maar mis me boefie verschrikkelijk. Heb even veel steun nodig. Zou het heel fijn vinden en het geeft mij kracht als er mensen zijn die even wat in zijn gastenboek willen schrijven. www.jessenooij.vlindersite.nl.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

16-12-2012 om 12:23

Als dat is

wat jij nu nodig hebt dan hoop ik dat veel mensen gaan reageren in het gastenboek.

Hoe

Hoe doe ik dat? als ik je site open kan ik alleen een eigen album aanmaken maar ik wil gewoon alleen in jouw gastenboek schrijven....

judiths mama

judiths mama

17-12-2012 om 21:13

Geerke

als je de link copieert, staat er een punt achter .nl
Als je die . weg haalt lukt het wel.
Saskia

Dank je saskia

wat raakt me je dagboek ook weer zo, Melanie.

melanie venema

melanie venema

18-12-2012 om 20:42

Allemaal bedankt

Onwijs bedankt voor jullie lieve woorden. Ook diegene die iets in mijn Jesse's* dagboek hebben gezet.

Dirkje64

Dirkje64

20-12-2012 om 00:20

Vlindersite

Hoi lieve Melanie,

Ik zie je berichtje nu pas.

Ik denk aan je .. ik kan me goed voorstellen dat je hem mist .. Het is zo oneerlijk af en toe.
Ik kan me niet voorstellen hoe het is als je kindje zo van je afgenomen word maar het lijkt me het verschrikkelijkst wat je als ouder kan overkomen.

Ik wens je veel sterkte as zondag en de komende tijd. Ik zal aan jou en Geerke denken deze kerst. Jullie verhaal heeft mij beide aangegrepen ...

Ik denk aan julie !!

Lfs ... Dirkje

Dirkje64

Dirkje64

20-12-2012 om 00:42

Melanie venema - jesse

Lieve Melanie, gezin en familie,

Ik wilde op de vlindersite iets neerzetten maar kreeg de code niet juist ingetoetst ... een paar keer geprobeerd maar krijg rare letters en cijfers .. anders als normaal iig ..

Ik wens je/jullie in deze moelijke tijd veel kracht en liefde .. Ik hoop dat jullie elkaar veel liefde en steun kunnen bieden.

Wat een klein lief wondertje.. Jesse .. een te klein wondertje voor de oneerlijke strijd ..

Ik zal aan jullie denken deze kerstdagen.

Lfs Dirkje...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.