Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kring voor heli

Om te helpen met het dragen van het verdriet en samen te hopen op eurotransplant kom op mensen pak mijn hand...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

08-08-2009 om 18:28

Heli

Natuurlijk heb je soms geen woorden,er zijn toch eigenlijk ook geen woorden voor....ik vond het destijds ook zo moeilijk om te verwoorden wat ik voelde,en als ik het dan later ergens las,in bijv. een boek of artikel,was ik zo blij: Ja,dat precies,dát bedoel ik!
We zijn er hier voor je,zo lang als je wilt,en ook zonder woorden hoor!
Liefs,Bastet

Yta Chalne

Yta Chalne

08-08-2009 om 21:55

Heli

Ik zat er vandaag aan te denken, al die dingen zoals de eerste schooldag na de vakantie, die je nu voor het eerst zonder Joram meemaakt, wat enorm moeilijk. Natuurlijk zal hij er altijd en altijd bij zijn voor jullie, maar het confronteert je telkens met het gemis.
We blijven in de kring. Natuurlijk. En als je hoofd niet staat naar schrijven dan snapt iedereen dat!

Petra-

Petra-

08-08-2009 om 22:35

En ook ik

blijf staan en denk aan jullie!

Dat wezenloze

dat ´ik wil wegkruipen onder mijn dekbedje en pas weer tevoorschijn komen als alles weer ´normaal´ is (terwijl je weet dat het nooit meer ´normaal´ zal zijn..)
Al die eerste keren..

En ook dat onwerkelijke, dat leven als een toeschouwer, alsof alles buiten je omgaat..

Op zich goed geregeld van ´de natuur´ al die zelfbeschermingsmechanismen, maar je zou het niet aan den lijve mee moeten maken

Trek dat dekbedje maar lekker om je heen, als je voelt dat je het nodig hebt..

Liefs, Mien

Ik stap erbij...

...pak de hand van Mien en strek mijn andere hand uit...

Heel veel kracht gewenst! Zo onwerkelijk, maar ook zo werkelijk hard...

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

09-08-2009 om 10:43

En ook vandaag

staan we er, voor jullie....

Nasha 1st

Nasha 1st

09-08-2009 om 11:18

Net als gisteren

ben ook ik nog in de kring.....

tonny

tonny

09-08-2009 om 11:27

Erbij

omdat ik aan je denk.

Het is zo onwezenlijk.

Tonny

branca2

branca2

09-08-2009 om 11:58 Topicstarter

Heli

Ik ben weer terug van vakantie en heb vaak aan je gedacht.In een kerkje heb ik een kaarsje gebrand voor jullie Joram en voor Enzo*.Nu ik terug ben en je stukje lees stap ik weer in de kring hoor en blijf er staan tot jij aangeeft dat het genoeg is geweest.

Hand geven

aansluiten, bij jou blijven, Heli.

mirreke

mirreke

09-08-2009 om 13:41

Ik neem de hand

van Genista en blijf ook in de kring... een beetje warmte voor jullie, in deze onwezenlijke kilte...

Maatje

Maatje

09-08-2009 om 14:35

Ik pak de hand van

Mirreke en sta bewogen en stil in de kring. Heli, ik denk aan je.

Petr@

Petr@

09-08-2009 om 17:12

pak de hand van Maatje...

liefs,
Petr@

Voor de nacht

even nog hier langskomen..
om je voor elke minuut sterkte te wensen!

Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen!

Liefs, Mien

Nasha 1st

Nasha 1st

09-08-2009 om 23:37

Morgen

moet ik werken maar weet dat ik in gedachten nog steeds bij je ben Heli, en stap ik weer in de kring daarna....

Nathalievdp

Nathalievdp

10-08-2009 om 08:53

Ik stap in de kring

En denk veel aan jullie..

Nathalie

Ook vandaag

Er gaat geen dag voorbij of de waarheid dringt zich weer aan me op. En dan moet ik hier gewoon weer even heen om in de kring te staan van mensen die om je geven.
Heli in het onmenselijke dat je dragen moet, wil ik bij je zijn.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-08-2009 om 13:20

sta er ook nog.

Dendy

mopke

mopke

10-08-2009 om 15:18

Heli

Ook ik denk elke dag wel even aan jou en je gezin.
Veel sterkte,
Esther

Mariska

Mariska

10-08-2009 om 18:52

Ik ben er ook nog

in de kring die om jou heen blijft staan Heli... Doet me goed dat er hier en in je naaste omgeving zovelen zijn die om jullie heen staan en ik hoop dat dat zo blijft... X

Nannie

Nannie

10-08-2009 om 20:10

Ik pak de hand vast...

Het lijkt wel een uiterst boze nachtmerrie als ik lees wat jullie in zo'n veelbelovende vakantie is overkomen... Jullie lieve mannetje Joram is er niet meer, wat een paar weken geleden nog zo gewoon leek is het nu niet meer. Hoe moeten jullie het leven weer oppakken zonder hem? Hóe moet je in de goede vrede verder? Ik zou het gewoon niet weten... Dit verdriet, gemis is veel te groot! Zo onverwachts moesten jullie hem laten gaan... Lieve Heli, ik wens jou, je man en zoontje alle wenselijke kracht toe om het verlies van jullie geweldige ventje! En je hoeft je echt niet te ver-excuseren als je hier even niet schrijft, dat snappen we echt wel, ik hoop dat wij er voor jou kunnen zijn, want dat is wat jij nu nodig hebt! Denk maar goed aan jezelf en jullie gezin! Een hele dikke knuf van mij! En een vlinderkus voor Joram*. Hoop dat hij mijn nichtje Debbie* ookal gevonden heeft daar (ze zou 8 jaar zijn geweest, maar is levenloos geboren).

Ik pak de hand van nannie

en blijf staan in een steeds groter wordende kring... Er heeft hier een kaarsje voor jullie en voor Joram* gebrand vandaag, mijn gedachten zijn bij jullie.

Vandaag weer voor jou

Ik probeer al een half uur een gedicht voor je te maken maar het lukt niet.
Ik denk aan je, Heli, omdat ik weet dat het verdriet eigelijk veel te groot is om te dragen.

Bellefleur

Bellefleur

11-08-2009 om 11:52

Heli

Er gaat geen dag voorbij zonder aan jullie te denken. Ik voel me zo machteloos!

*Twinkel*

*Twinkel*

11-08-2009 om 12:39

En vandaag...

pak ik de hand van Bellefleur...

Petra-

Petra-

11-08-2009 om 13:37

Ook vandaag

sta ik even stil bij jullie....

Nasha 1st

Nasha 1st

11-08-2009 om 15:28

Ik kom

ook vandaag niet uit de kring Heli, de zon schijnt hier vandaag, maar toch lijkt het alsof hij minder helder is....

Asa Torell

Asa Torell

11-08-2009 om 20:37

Ja ik sta hier ook weer

ik denk veel aan jullie.

Voor de nacht

Een kaarsje aan voor jullie. Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen.

Een warm dekentje

... voor jullie Heli, om onder weg te kruipen als je de wereld even stil wilt laten staan.

Ik blijf in de kring.

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.