Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

02-02-2010 om 18:58

Voor berber...

De werkdag zit er aardig op rond dit tijdstip, we zien uit naar berichten van je!

wat zullen de uren lang hebben geduurd...

tonny

tonny

02-02-2010 om 18:58

Voor geerke...

voor jou en voor je kleine jongens!

Lieve geerke

Een kaarsje voor jullie, je berichtje raakt me...

Oooo wat een fijn bericht

Berber ik heb vandaag al een paar keer gekeken of er al nieuws was van de kleine tijger.
ik brand een kaarsje vooreen spoedig herstel

Nog een kaars voor de sterke tijger!

Wat een geweldig bericht, Berber! Ik brand weer een kaars voor een goed herstel.
(moest wel ff grinniken om die rolmaat)

Asa Torell

Asa Torell

02-02-2010 om 20:33

Pff wat fijn

om te lezen dat de operatie goed is gegaan. Ik zet er een kaars bij voor de spannende komende dagen!

Berber, wat fijn!

Ik ben niet zo van de kaarsen, maar ik heb erg aan jou en je tijger gedacht vandaag. Wat een heerlijk eerste nieuws.

Hoewel de vergelijking wat absurd is...met mijn vader van 70 hebben ze een jaar terug grofweg hetzelfde gedaan (met die zaag en zo...brrr, in zijn geval hebben ze ook nog zijn hele hart er uitgehad om aan de achterkant wat te bypassen). Hij is nog nooit zo fris en fruitig geweest als sindsdien! Ik hoop van ganser harte (hoe toepasselijk) dat het bij jouw uk allemaal net zo voorspoedig moge gaan met het herstel! Slaap lekker straks, dat gaat vast beter dan gisteren!

Ingrid

merene

merene

02-02-2010 om 21:02

Voor berber en tijger

Een mooi kaarsje voor "Tijger". Fijn dat de operatie goed gegaan is. Nu nog goed herstellen.

kien

kien

02-02-2010 om 21:02

Fijn berber

dat het goed gegaan is. Goed om te horen. We leven nog even verder mee de komende dagen. Hoop dat hij met een week helemaal op de been is en mee naar huis mag. Geniet maar even van dit eerste mijlpaaltje!

Kien

Berber!

Wat goed!!! Heb zoveel aan jullie gedacht!!! Wij duimen uiteraard nog even door!

bedankt dat je nog even hebt gereageerd hier!

liefs lisa

Berber

Wat een goed nieuws op deze dag van de operatie!
We hopen op een snel herstel van je lieve ventje!
liefs

Wat lief

Wat lief al die kaarsjes voor ons.
Hè, doet me echt goed...!!
x

Petra-

Petra-

02-02-2010 om 21:53

Voor vrienden

die morgen definitief afscheid moeten nemen vanhun moeder en oma!

Petra-

Petra-

02-02-2010 om 21:54

Voor cor

alweer twaalf jaar ben jij niet meer bij ons.....

Is een vriendschap over als je
Plotseling bent heengegaan
Houdt het op je goed te voelen
Als je aards bestaan veranderd is

Als je aards bestaan veranderd is
Betoverd is en over is
In herinnering geslepen als
Een heldere edelsteen

Niemand weet waar je bent
Of waar je heen bent gegaan
Ik voel je hier soms naast me
Ik voel je hier soms naast me staan

Petra-

Petra-

02-02-2010 om 21:55

Berber

een kaars voor jullie

Petra-

Petra-

02-02-2010 om 21:56

Voor ale sterrekindjes

zoveel namen, niemand die ik wil vergeten, dus ik brand een grote kaars!

Ayanna

Ayanna

02-02-2010 om 22:39

Voor een gesloopte berber

Jouw tijger is een echte tijger! Die vecht zich hieruit, let maar op! Heel, heel veel sterkte gewenst de komende dagen. En lief dat je even de moeite nam om ons bij te praten. Dikke knuffel voor jullie!!!

Niny

Niny

02-02-2010 om 23:21

Berber

Wat een fijn bericht Berber, hopelijk knapt je zoontje snel op van deze zware operatie!

Niny

Mickey

Mickey

02-02-2010 om 23:48 Topicstarter

Inez

Gecondoleerd met het verlies van je papa! Fijn voor hem dat hij nu rust heeft maar wat zullen jullie hem missen.
Ik steek een mooi kaarsje aan.

Dikke kus, Mick

Mickey

Mickey

02-02-2010 om 23:51 Topicstarter

Berber!

Wat geweldig dat de operatie zo goed is gegaan! Die kleine tijger van jou is me er eentje. Ik steek een kaarsje aan voor hoop, dat hij maar goed vooruit mag gaan en net zo fris en fruitig worden als zijn broertje!

Liefs, Mick

Ook hier voor berber

Ook hier een mooie kaars voor Berbers tijgertje, wat een dapper klein manneke is het toch ook!! Ook de komende dagen zal ik voor jullie blijven bidden. Heel veel sterkte weer verder meid!

Berber

Een kaars voor je kleine dappere zoon, dat het herstel maar goed mag doorzetten! En een dikke kaars voor jouzelf. Zorg goed voor elkaar, je hebt elkaar zo nodig in zulke dagen.

Bastet

Bastet

03-02-2010 om 07:47

Berber en tijger

Ik wens je ventje een goed en snel herstel,de kaarsjes blijven branden hoor,enne.....zorg goed voor elkaar.
liefs,bastet

Mariska

Mariska

03-02-2010 om 09:12

Berber

Tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje... pffff.... wat moet het vreselijk zijn om je kind er zo bij te zien liggen... maar... wat een opluchting dat het goed is gegaan en dat die hartslag nu zo netjes is! Ik hoop en duim met je mee dat evt complicaties weg blijven. LIEFS!!!! X Maris & haar boompjes

Voor berber.

Sterkte hoor!

Nu nog even op de adrenaline door en straks bijkomen van het hele gebeuren als je met je tijger weer thuis bent.

Berber...wat fijn!

Dat het zo goed gaat!!De morfine is fijn dat haalt de pijn toch een groot deel weg.
Nu gaat het hard hoor let maar op, dan zie je ineens een heel ander mannetje, ze herstellen zo verschrikkelijk snel. Ook met de wond op het borstbeen, dat is echt ongelooflijk!
Nu gauw naar de afdeling tijger!!

merene

merene

03-02-2010 om 10:47

Voor w

Vanochtend hoorde ik dat ook jij kanker hebt... Wat een ongelooflijk rotnieuws. Ik steek een kaars voor jou, je vrouw en 2 zoontjes op.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2010 om 11:44

Voor berber

opdat je gewonde tijgertje heel gauw weer op jacht mag gaan!

Ook voor w

Ik ken je niet, maar ik wens je beterschap!!! Een kaars voor jou en je gezin!

Voor mezelf

Omdat ik het nodig heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.