Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Melanie Venema

Melanie Venema

07-02-2011 om 13:09

Het mocht niet zo zijn

Zoals velen van jullie weten hebben wij ons zoontje Jesse* in december 2009 een week na de geboorte plotseling verloren. December 2010 was ik weer zwanger,wat waren we gelukkig en blij. Ons geluk werd wreed verstoort toen we vrijdag te horen kregen dat het kleine wondertje is gestopt met leven met acht weken. Gister had ik de miskraam. Waarom is het ons niet gegund?

Melanie,de trotse mama van Jesse* en ons kleine wondertje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

07-02-2011 om 13:46

Ach melanie

ik weet niet wat te zeggen, het was jullie zo gegund.
Een arm om je heen....
Liefs Gerdina

Melanie!

Wat erg meid, wat erg.......ik zag regelmatig je berichtjes hier voorbijkomen. Vaak intens verdrietig, maar sinds een tijdje ook weer met hoop.....
Ik wens je heel veel kracht en warmte om je heen....

Liefs,
Anneque

Ach nee

Melanie wat ontzettend erg! Wat een verdriet is er weer op jullie pad gekomen.
Heel, heel veel sterkte! Kaarsjes voor jullie alle vier!

Fiorucci

Fiorucci

07-02-2011 om 18:56

Wat naar

Veel sterkte, wat naar voor jullie!

May

May

07-02-2011 om 20:03

Wat akelig

Wat een naar bericht Melanie, ik vroeg me al af hoe het met je zou zijn.. Nog meer verdriet, ik kan me voorstellen dat je even niet goed weet hoe je verder moet... Ik leef met je mee!!!!

soepstengel

soepstengel

07-02-2011 om 21:05

Och melanie

wat ontzettend verdrietig!
Dikke knuffel!!

Asa Torell

Asa Torell

07-02-2011 om 22:01

Melanie

wat verschrikkelijk, wat een ontzettend verdriet. Ik hoop dat het geluk jullie nu gauw eens mag toelachen. Heel veel sterkte!

Bellefleur

Bellefleur

08-02-2011 om 10:31

Oh melanie!

Wat een naar bericht. Heel veel sterkte gewenst.

Melanie

Wat gemeen! veel sterkte....

groetjes, Lionne

Melanie

Och, meisje, wat vreselijk...!! Ik herinner me dat ik vond dat we, na het verlies van onze Fleur, gewoon 'recht' had op het feit dat de volgende zwangerschap goed zou gaan..

Helaas is het leven hard en niet eerlijk, het lijk dan soms alsof er niets meer goed gaat.

Maar dat is niet zo (al voel je dat nu niet), neem de tijd om dit verlies te verwerken en blijf hopen op een nieuw wonder, ook al geloof je er niet meer zo in..

Veel sterkte ook voor je man!

Excuses voor

de brakke zinnen en taalfouten..

Ja, mien

En als je van te voren zou weten dat het goed gaat komen zou dat het ook minder zwaar maken, maar dat weet je niet van te voren...
helaas Melanie, ik heb ook geen glazen bol voor je, maar ik hoop het allerbeste voor jou en je man!

Lionne

Hanny61

Hanny61

08-02-2011 om 16:41

Wat erg!

Het was jullie zo gegund! Na een dood kindje is een nieuwe zwangerschap al zo zwaar. Ik blijf hopen dat jullie ook nog ouders mogen worden van een kindje dat bij jullie mag blijven.

Lieve melanie

Melanie ik lees dit nu pas, heb vaak problemen met internet, dus ben een tijdje niet geweest. Wat erg voor jullie lieve Melanie, het was zo mooi en bijzonder dat jullie weer in verwachting waren.... liefs xx

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.