Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

dekentjes

dekentjes

25-03-2009 om 12:09

Herdenkingsdekens

Hallo,

Ik ben nieuw hier omdat ik een vraag heb. Ik hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden. Mijn vraag is oprecht bedoeld!

Ik heb geen recent verlies (wel vroeger: vader, moeder en broer overleden)en ik weet dus wat het is om te rouwen...

Ik wil heel graag kijken of het idee dat ik al een tijd heb welkom is bij mensen die nu verdriet hebben om een verlies van een dierbare.

Ik wil graag herdenkingsdekentjes maken van favoriete kledingstukken van degene die overleden is. Het worden dan een soort patchwork dekentjes.

Ik kom op het idee omdat ik zelf ooit zoiets heb gemaakt van kleding van mijn zoon. Hij leeft nog wel hoor en is al bijna 18 en t dekentje een jaar of 15 oud. het blijft een leuke, mooie, lieve herinnering.

Verder heb ik jaren geslapen in een nachtpon van mijn overleden moeder. Gewoon omdat ik dan het gevoel had dat ze dichtbij was....

Verder heb ik jaren kleding gemaakt voor zoonlief en vroeger ook voor mijzelf, en heb dus veel ervaring met textiel.(Ook Detex textiel gedaan lang geleden;o))

Ik wil graag kijken of er mensen zijn die dit leuk vinden en die open staan voor mijn idee. Als je het leuk/mooi vindt, doe ik het nu gratis en alles gaat in goed overleg! Ik wil kijken of daar vraag naar is en zo ja zal ik het mischien vaker gaan doen! Het lijkt mij heel mooi om te doen...!

Ik hoor graag of er interesse is.

groetjes,

Tineke

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.