Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Gedichtje oid gezocht

Bij ons op school is een jongetje overleden na een nare ziekte (krap 8 jaar geworden). We wonen in een klein dorp, dus iedereen leeft met elkaar mee. De juf van de klas heeft zichzelf volledig gegeven in het ziekteproces, de klas begeleid, het jongetje zelf bijgestaan, de ouders, alles. Ze was geweldig. Maar nu is deze juf na de begrafenis (december) ingestort. Ze heeft dus een burn-out. We hadden het wel een beetje zien aankomen, maar het is wel heel lullig. Nu wil ik haar graag een kaartje sturen met een toepasselijk gedicht of tekst en zoek inspiratie. Ik heb hier wel eens heel mooie dingen voorbij zien komen, vandaar dat ik het hier vraag...

Mijn respect voor haar, dat ik haar kracht en veerkracht toewens, dat soort dingen.

ik kan zelf ook wel een berichtje schrijven, maar als er een mooi gedicht oid is wat mijn wensen goed weergeeft, geef ik daar wel de voorkeur aan.

alvast bedankt,
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier misschien?

gedachten-gedichten.nl

Staan veel mooie gedichtjes op.

jons

jons

13-02-2011 om 21:20 Topicstarter

Marije

dank je wel. Ik heb er inderdaad een goede tekst kunnen vinden, aangevuld met een stukje persoonlijke tekst. Maar pfoe hee, bij het lezen van alle gedichten rondom rouwverwerking en sterkte-wensen liepen de tranen me alweer over de wangen...

Vanavond maar weer eens een kaarsje aansteken voor alle mensen met verdriet.

Jons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.