Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Eindelijk alle ziekenhuis gesprekken gehad

We hadden eigenlijk 2 februari een afspraak bij de gynecoloog in het vu,maar heb de afspraak laten vervroegen naar gister.
Hij heeft mij nog onderzocht en de placenta was opgestuurt.
Alles was in orde, geen afwijkingen of ontstekingen.
Dus we hebben geen verhoogde kans op weer een vroeggeboorte bij een volgende zwangerschap.
We waren wel opgelucht eigenlijk.
Wat nou heeft veroorzaakt waarom Jesse eerder is gekomen is niet verklaarbaar,er moet iets zijn geweest,maar wat?
We moeten minimaal een half jaar wachten voor we weer voor een kleine mogen gaan.
Maar die tijd hebben we ook wel nodig om alles een plekje te geven en me lichaam tot rust te laten komen.
Als we nu binnen een half jaar weer zwanger zouden raken is de kans wel erg verhoogd dat het weer een vroeggeboorte zal worden.
Nu hebben we alle ziekenhuis gesprekken gehad en begint het verwerken en het verder leven,dat valt niet mee.

romanie (melanie)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

23-01-2010 om 00:04

Opgelucht...

Natuurlijk ben je opgelucht. Het is geweldig nieuws! Maar ik kan me zo voorstellen dat dat nu een heel vreemd gevoel is. Dat er nog geen plaats is voor een goed gevoel. Misschien is het daarom inderdaad beter om even te wachten. Ik weet het niet hoor....
Heel veel sterkte!

Hanny61

Hanny61

23-01-2010 om 14:21

Romanie

Wat moet dat emotioneel geweest zijn, dit gesprek bij de gynaecoloog. Gelukkig is er geen verhoogde kans op weer een vroeggeboorte. Maar wat lijkt het me onbevredigend niet te weten waardoor Jesse te vroeg is geboren.
En nu met je verder, moeten jullie verder. Gek, he, dat de wereld, het leven gewoon verder gaat, terwijl jouw leven even helemaal stil stond.
Heel veel sterkte!

Melanie

Uit ervaring weet ik hoe ontzettend spannend een zwangerschap kan zijn na een vroeggeboorte. Neem je tijd!

romanie

romanie

24-01-2010 om 17:53 Topicstarter

Nikus?

He Nikus,

Ik zou graag wat vragen willen stellen aan je,maar dat ga ik niet via de site doen. Zou je mij misschien prive via mijn email kunnen benaderen?

Liefs Melanie

Melanie

Mijn mailadres is [email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.