Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

May

May

06-12-2008 om 20:04

Eerst mijn moeder, nu mijn vader

Mijn moeder is eind september overleden. Mijn vader deed daarna dappere pogingen zijn leven weer op te pakken. En nu blijkt dat hij blaaskanker heeft. Wat is het leven toch hard, hard, hard. We weten nog niet hoe erg hij eraan toe is, maar hij is zo alleen, zo zonder mijn moeder... En ik weet nu ook even niet waar ik de kracht vandaan moet halen om weer wekenlang in spanning te zitten...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

...

(((((((((((((((may))))))))))))) Ik weet niks te zeggen meid....heel veel sterkte

Jeetje,

May, hier valt niets op te zeggen... Wat kan het leven hard en vreselijk oneerlijk zijn. Mijn moeder is eind september ook overleden en ik zou werkelijk niet weten wat de wetenschap dat mijn vader ook die rotziekte heeft, met me zou doen...
Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd hoe het met je vader gaat en natuurlijk met jou...

Ik denk aan je, brand een kaars voor je en zou nog veel meer willen doen...

Dropke

Dropke

06-12-2008 om 22:33

Ach may

Het leven is echt niet eerlijk verdeeld. Ik geef je een dikke knuffel vanuit hier.

liefs Dropke

Anouk74

Anouk74

07-12-2008 om 13:07

Oh may....

.....wat een ellende! Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en met je mee voel. Mijn moeder is eind september ook overleden, ik denk dat ik me ook geen raad zou weten als dit nu mijn vader zou overkomen.

((((((((((knuffel))))))))

Och may

Wat een ellende zo vlak achter elkaar. Heel veel sterkte, ik leef met je mee en duim voor de best mogelijke uitslag!

Liefs, Mickey

yvonne jansen

yvonne jansen

09-12-2008 om 13:09

Wat erg...

Heel erg naar, die spanning.Je zult er misschien niet veel aan hebben...maar, mijn moeder heeft 12 jaar lang dan weer wel en dan weer niet blaaskanker gehad.De spoelingen die zij daarvoor had maakten haar hoogstens een beetje moe...en ze heeft nu een stoma....hoop dat het bij jou ook goed afloopt!

emmonis

emmonis

09-12-2008 om 21:30

May

Wat een rotnieuws.

Ook aan mijn verhaal heb je niets, want ieder verhaal is anders, maar mijn man heeft ook blaaskanker gehad. Hij krijgt nog wel 1x in het half jaar spoelingen, maar verder gaat het goed en de kanker is helemaal weg.

De spoelingen zijn niet fijn, maar volgens mijn man wel te doen.

Veel sterkte!

mirreke

mirreke

10-12-2008 om 03:04

Ach may

Wat hard. Ja dat is wel zo. Hard, maar onpartijdig en onbevooroordeeld.
De kracht vind je wel, je vader heeft je nodig en dus doe je het. Zo gaat het nou eenmaal. Heb je nog meer familie, om de aandacht een beetje te verdelen en aan jezelf toe te komen? En vergeet je niet te praten over dingen die voor jou belangrijk zijn? Je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren, en ik hoop voor jou en je vader dat je vader er nog heel lang is en dat je nog oeverloos lang vele gesprekken met hem mag hebben, maar voor het geval dat...
Maar het is hard en het gebeurt, helaas... Mijn moeder stierf na kanker, echt lang en naar, en mijn vader kreeg een hersenbloeding en daarna een hartinfarct en ging toen dood, binnen negen maanden. Ik was een half jaar zwanger, en alles was inderdaad veel, en zo hebben we best veel dingen wel besproken, maar te veel eigenlijk niet. En dat is zonde, en het blijft vreten.
Ik wens jullie veel sterkte, en ik hoop dat je vader er nog lang mag zijn, en dat hij ook de wil heeft om te leven, beseft dat er nog steeds vreugde is, en dat hij je moeder echt nog wel tegen komt, ooit. En ook, dat ze er eigenlijk gewoon is, maar anders.
Veel sterkte, Mirjam

Bianca 1971

Bianca 1971

10-12-2008 om 21:15

May

Jee, wat vreselijk...wat is het leven oneerlijk af en toe... Mijn vader heeft ook blaaskanker gehad (en lymfeklierkanken een aantal jaar geleden) maar gelukkig is hij nu weer helemaal schoon! Ik wil je veel sterkte en kracht wensen...

May

May

11-12-2008 om 08:43

Dank jullie wel

Voor alle lieve reacties! Hier gaat het alweer een klein beetje beter. Mijn vader is heel moedig en laat het allemaal over zich heen komen... Hij zegt geen seconde 'waarom nu' of 'waarom ik'. En dat helpt me heel erg. Gelukkig heb ik geweldige broers en zussen en we sleuren elkaar er echt doorheen!

emmonis

emmonis

11-12-2008 om 21:31

May

Fijn dat jullie elkaar zo goed kunnen steunen.
Ik wil je nog maar eens veel sterkte wensen de komende tijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.