Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

24-12-2008 om 14:13

Jacoline

Ik wens je mooie momenten toe,en veel sterkte de komende tijd!
liefs,Bastet

Jacoline29

Jacoline29

24-12-2008 om 15:08

Dank bastet

Ja, we weten het gewoon niet,kan vandaag, morgen of over een maand of nog langer zijn.
De mooie momenten zoals die uitspraak schrijf ik op,mocht het over zijn,komen die woorden terug in mijn stukje op de crematie.
Ik ben blij dat ik het kwijt kan hier in deze rubriek.
Jullie zijn me allemaal zo van steun dan.

Petra-

Petra-

24-12-2008 om 18:11

Kerstavond kaarsjes

Kerstavond, voor mij altijd een avond waarbij ik terugdenk, kaarsjes brand voor al die lieve kinderen e mensen die zo gemist worden... En het zijn er veel, te veel!

Petra-

Petra-

24-12-2008 om 18:15

Voor fleur

omdat kerst en Fleur zo aan elkaar verbonden zijn. Voor Mien en Henk, een grote vlam voor jullie, de tijd gaat verder maar ik zal altijd bij jullie Fleur stilstaan!

Petra-

Petra-

24-12-2008 om 18:15

Jacoline

voor jou en je moeder een kaarsje voor kracht en liefde!

Kit @petra-

Kit! Ik zie je hier veel te weinig!! (of ben je incognito met een andere nick) Lief, je kaarsje voor Fleur..Ja idd ongelofelijk, dat het alweer 7 jaar geleden is.

Petra, jij ook bedankt voor je warme vlammetje!

Soms voelt het gewoon onwerkelijk, soms voelt het heel dichtbij en de feestdagen maken wel dat de gedachten vaker teruggaan in de tijd...!

Liefs, Mien

Bastet

Bastet

24-12-2008 om 18:38

Kerstavond

Vele kaarsjes voor kinderen en ouders die gemist worden,voor kinderen ouders die er niet meer zijn,of misschien nog net wel,maar voor hoe lang?Voor zieke ouders,voor zieke kinderen,voor eenzame mensen,ik wens iedereen een goede kerst toe.En veel lichtpuntjes voor 2009.
Liefs,Bastet

Wilma

Wilma

24-12-2008 om 19:13

Christa

Wat lief, ik kreeg écht kippenvel toen ik je kaart las, wat lief lief líef van je, dankjewel !!!!!

Kus, Wilma

Wilma

Wilma

24-12-2008 om 19:15

Bastet, ik doe mee

Voor iedereen, inclusief mijzelf, die iemand moet missen in deze donkere dagen die dan zo dubbel zijn. Voor ouders die een kind missen, voor kinderen (groot of klein) die een ouder missen, voor hen die een partner missen, voor iedereen die een dierbare mist...

Een héle dikke kaars voor kerst ...

Wilma

Wilma

Wilma

24-12-2008 om 19:17

Mien

En ook voor mij zijn de kerstdagen onlosmakelijk verbonden met jou en Fleur.

Wilde ik je gewoon (weer) even laten weten, ook omdat 't zo fijn is haar naam te zien staan.

Dikke kerstavond-kus,

Wilma

emmonis

emmonis

24-12-2008 om 20:27

Ook voor kerst

Ik steek ook een dikke kaars op voor kerst. Voor iedereen die zich eraan wil warmen.

Mariska S.

Mariska S.

24-12-2008 om 22:22

Kerstavond-kaarsje

De kindjes liggen op bed, ik zit alleen en laat in gedachten 2008 de revue passeren. Nog nooit was een jaar zo vol van verdriet, afscheid nemen, opnieuw beginnen, hoop en vrees.
Ik brand een kaarsje voor iedereen die iemand moet missen, wat vooral in deze dagen zo naar boven komt. Voor iedereen die steun nodig heeft bij ziekte, en iedereen die nu een moeilijke tijd doormaakt. En een kaars voor alle eenzame mensen, dat het licht wat troost mag geven.
Mariska

Rembrand

Rembrand

25-12-2008 om 00:23

Maris.

Ik doe met je mee lieverd !
Ik hoop dat de post mijn kaart op tijd heeft bezorgd.
Dikke knuf,
M.

Jacoline29

Jacoline29

25-12-2008 om 09:40

Dank iedereen

Voor de kaarsen.
Hier ook een dikke kaars die ik op steek voor iedereen die het nodig heeft zo met kerst.
Jacoline

knevel

knevel

25-12-2008 om 11:41

Voor fleur*

Een rood kerstkaarsje voor Fleur*. En natuurlijk ook een voor je vader en moeder.

liefs Eveline

Mariska S.

Mariska S.

25-12-2008 om 12:22

Rembrand

Ja hoor, ik had hem gister binnen, dank je *knuffel*. Het is één van de enige kerstkaarten die ik binnenkreeg, die niet standaard 'prettige kerstdagen' bevatte, echt waar!
Ik ben zo druk bezig geweest met de kerstkaarten / dankbetuigingen van mijn vader en ons, dat mijn eigen kerstkaarten de deur nog niet uit zijn Maar het 'mag' tot 1 januari geloof ik (de kerstzegels tot 4 januari).
Liefs, Maris

Christa.A

Christa.A

25-12-2008 om 13:27

Wilma

Hetzelfde had ik toen ik jouw kaartje las ;o) Vond ik ook al zo lief van je :o)
Hele dikke kerstknuffel helemaal vanuit Amsterdam :o)
Kus, Christa.

Christa.A

Christa.A

25-12-2008 om 13:29

Vanuit amsterdam

Een hele mooie twinkelende kaars voor iedereen in dit draadje.
Voor de pappa's, mamma's, opa's, oma's, zonen, dochters, tante's, ooms, neefjes, nichtjes en diertjes die enorm gemist worden in dit draadje door de mensen die elke keer vol liefde over ze schrijven! En ook voor de mensen die achtergebleven zijn staat deze kaars te branden!
Dikke kerstknuffel, Christa & familie!

Vanuit almere ook 1

Grote rood met groene kerstkaars, voor een ieder die zich eraan wil warmen.

Sluit me aan bij de reeds eerder gezegde mooie worden bij alle kerstkaarsjes hier.
..........................

gula

Hetty,*

Hetty,*

25-12-2008 om 21:58

Voor fleur

Omdat ik met Kerst ook altijd moet denken aan Fleur, een hele mooie kaars voor jou grote meid.
Groetjes Hetty,*

Petr@

Petr@

25-12-2008 om 23:41

Een heleboel kaarsjes

voor iedereen die iemand moet missen, jong of oud...
voor mijn gezin omdat we al weer zoveel keer kerst gevierd hebben zonder onze vaders...
en speciaal voor mijn moeder een kaarsje vol hoop, hoop op een beter 2009 met minder ongelukjes en wat meer lichtpuntjes...

liefs,
Petr@

Voor fleur*

Een mooie gekleurde kaars erbij, weer een Kerst zonder jou... maar ook altijd mét jou...

Liefs, Beertje(s)

Een gouden kaars erbij...

...echt zo'n glimmende, waar je je in spiegelen kunt, waar je alle vlammetjes van de andere kaarsen in ziet weerschijnen, zodat de vlammenzee nog groter lijkt dan hij al is... en waardoor de warmte van alle vlammetjes ook extra lijkt te worden weerkaatst...

Voor iedereen die iemand mist, voor alle gemiste dierbaren, de grote en kleine sterretjes aan de hemel... iedereen die het moeilijk heeft door ziekte, verdriet of om andere reden... voor wie de Kerst helaas zo anders is dan andere jaren, of helaas opnieuw zo pijnlijk anders, anders dan voor anderen die niet voelen of kunnen indenken wat jij voelt... jij, voor wie deze gouden kaars bedoelt is... en voor iedereen die de mooie uitstraling, de kracht, warmte en het extra licht van deze kaars zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

26-12-2008 om 21:50

Anna

Een felrood vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn buurmeisjes en hun oma

die vandaag voorgoed afscheid gaan nemen van hun mams en dochter en een klein kaarsje voor mezelf omdat ik zo tegen de afscheidsdienst op zie zoveel verdriet......

Branca...

...heel veel sterkte gewenst voor iedereen, ik zet er hier een mooi kaarsje bij... slik...

Liefs, Beertje(s)

Kaarsje voor inger*...

...het was de eerste Kerst voor de familie zonder jou. Je wordt gemist!

Liefs, Beertje(s)

Branca

Ik zet er een kaarsje bij voor jou, veel sterkte vandaag met alle verdriet om je heen en het verdriet dat je zelf natuurlijk voelt.
Daarbij een kaarsje voor je buurmeisje en hun oma, wat een onbeschrijfelijk zware dag moeten zij vandaag doormaken....

Petra-

Petra-

27-12-2008 om 11:50

Fleur

voor jou een mooie warme kaars!

Bastet

Bastet

27-12-2008 om 12:55

Branca

Veel sterkte vandaag...
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.