Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pollewop

Pollewop

16-12-2008 om 22:14

Voor de dementerende man

die vermist wordt. Dat hij maar gezond en wel terug gevonden wordt..............

Menne*

een mooie kaars voor jouw vent! En ook voor je lieve moeder.

Dikke knuffel voor jou ((((Knevel))))

Purk

krin

krin

17-12-2008 om 08:44

Voor thymo

dat je laatste dag hier maar een mooie mag zijn, voor je ouders, je broer, je ome S. en iedereen die de laatste tijd om je heen stond. Dag kanjer!

Een zee

van kaarsjes voor iedereen die een dierbare moet missen. Juist in deze dagen als het gemis en verdriet zo voelbaar is.

Voor mijn puber

die net terug is uit het ziekenhuis waar hij weer geopereerd is aan zijn knie.7 maanden geleden een nieuwe kruisband gekregen zo goed zijn oefeningen gedaan en gerevaildeerd mocht net alles weer doen met zijn knie en nu zijn weer terug bij af door zo een klein ongelukje.we zijn zooo verdrietig en hij zit er zoo doorheen....
(als jullie een kaartje ofzo willen sturen zou fijn zijn voor het adres zie het draadje nieuw begin bij gezellug.)

Voor thymo

...omdat het berichtje van Krin me zooo diep raakt....

Voor menne

Lieve Menne (wat een prachtige naam heb jij!!) een warme kaars voor jou en je pappa en mamma.

En voor het meisje uit de klas van de zoon van nens

Ik lees nu pas de berichtjes over haar.
Haar verjaardag niet gehaald....
Een warme kaars voor jou lieve meid!

Petra-

Voor jou en natuurlijk voor de mannen (in het ziekenhuis en daar buiten!)

Sterkte (en bedankt voor het lieve kaarsje!)
Mien

Voor de buurjongen

waarvan ik vandaag hoorde dat hij al 3 weken in het ziekenhuis ligt en al een aantal operaties gehad heeft. De doktoren weten niet wat het is....

Voor jou, je ouders en je broer M!

Voor mijn vriendinnetje

die vandaag haar laatste kuur gehad heeft en die ook vandaag gehoord heeft dat haar andere borst schoon is! Reden tot vreugde en intense dankbaarheid na 16 maanden van slecht nieuws, erg ziek zijn en heel veel kuren... Ben trots op je lieverd!!!

Voor iedereen, heftig of niet,

die de warmte van een kaarsje zo goed kan gebruiken... Er is veel ellende, ik lees hier veel nare dingen, voor jullie allemaal een zee van vlammetjes...

Voor mijn vader, mijn broer en mijzelf,

de eerste kerst zonder jou mam, we missen je zo. Pa doet zijn best, maar is zo vreselijk druk met druk zijn. Broer, tsja, ik weet niet, ik hoor hem niet, maar ik weet dat hij het niet makkelijk heeft. En ik? Ik hobbel wel door, heb de kinderen, mijn man, maar ik zou zo graag nog een heleboel tegen je willen zeggen... Je even willen zien...

emmonis

emmonis

17-12-2008 om 22:00

Mijn vader

Een kaars voor jou. Ik liep net langs het kerkhof en dacht natuurlijk aan jou. Op het moment dat ik langs een lantaarnpaal liep ging de lamp uit. Even later sprong ie weer aan. Ik weet niet wat ik daarvan denken moet, maar ik weet wel dat ik je mis.

Petra-

Petra-

18-12-2008 om 09:58

Faith

ik heb de afgelopend agen veel aan jullie en jullie Iris gedacht, een mooie kaars voor jullie!

Petr@

Petr@

18-12-2008 om 16:53

Emmonis

Een warmrood kaarsje voor jou omdat je jouw vader zo mist...
En o.t.: hoe gaat het met jouw man?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-12-2008 om 16:53

Branca

Hoe gaat het met jouw buuv?

Mijn buuv

Volgens haar de hyves van haar dochter gaat ze hard achteruit. ik ben eigenlijk niet helemaal op de hoogte
verder want ik ben erg druk met mijn eigen pechvogeltje.Ik zal morgen even proberen te informeren ik mag er toch niet heen omdat ik in het ziekehuis op de kinderafdeling heb geslapen samen met mijn zoon en je weet nooit wat voor bacterieën je bij je draagt.Als ik weer wat weet zal ik het hier schrijven ik steek in ieder geval een kaarsje aan voor haar,
Met mijn buurjongentje gaat het goed mag morgen naar het streekziekenhuis dus dan gaat het de goede kant op.

Petra-

Petra-

18-12-2008 om 21:02

Voor de familie

van het vriendinnetje van mijn meisje.. Morgen moeten ze Oma naar hun laatste rustplaats brengen...

emmonis

emmonis

18-12-2008 om 21:26

Petr@

Dank je wel voor je kaarsje. Het lijkt soms wel dat het gemis alleen maar groter wordt.

Met mijn man gaat het goed. En we hebben er vertrouwen in dat het goed blijft gaan.

emmonis

emmonis

18-12-2008 om 21:30

Een kaars

voor iedereen die hem gebruiken kan. Kerstmis komt eraan. Voor mij een tijd waar ik met gemengde gevoelens tegenaan hik. Aan de ene kant is het gezellig en aan de andere kant is het gemis zo groot.

Emmonis

Daar sluit ik me bij aan, ken dat gevoel zo goed. Ik zet er een mooie kaars naast.
En o.t., maar wel belangrijk, wat fijn dat het goed gaat met je man!

Liefs, Mickey

Petra-

Petra-

19-12-2008 om 08:12

Voor enzo

je moeder is vandaag jarig en je had er gewoon bij moeten zijn!

Susan

Susan

19-12-2008 om 11:10

Julia en lisa uit workum

Op dit moment moeten al jullie dierbaren afscheid van jullie nemen. Dat is toch niet voor te stellen....

Dag Julia en Lisa, het ga jullie goed!

En voor de familie, vrienden en bekenden, een enorme grote kaars om dit afscheid waardig te maken.

Susan

Lief petra-

Wist niet eens dat je het wist
Ja, mis Enzo enorm.

Christa.A

Christa.A

19-12-2008 om 17:34

Geerke

Er zijn mensen die opletten ;o)
Gefeliciteerd! Je mannetje had erbij moeten zijn inderdaad! Altijd als ik aan Enzo* denk, zie ik hem liggen in dat ziekenhuisbed. En zie ik jullie zo dapper in dat Ronald Mc Donaldhuis.
Knuffel voor jullie en een kusje in de wind voor Enzo.
Christa.

Dag lieve elmo

Dag kleine rakker. Mijn Britse korthaar katertje.
Ik mis je nu al.......

Ach lieve elmo

een poezen kaars voor jou en je baasje om dat ze je zo mist

yadira1980

yadira1980

19-12-2008 om 20:42

Elmo...

ook ik brand een kaarsje voor je...ik weet hoe hard baasjes hun poezebeesten kunnen missen!

ishtar

ishtar

19-12-2008 om 20:46

Ach pinda

ook een kaarsje voor jou! Wat ontzettend akelig!!
Knuf

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.