Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mieke...

Voor jouw kleine nichtje plaats ik er een mooi kaarsje bij voor hoop! Poeh, wat moet het slikken zijn als de artsen 'plots' de tijd rijp vinden hiervoor... Wat zou het geweldig zijn als alles goed mag komen. sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Fleur*, enzo*, lynn*, mika* en alle engeltjes...

Ik denk aan jullie, en alle engeltjes die deze aarde veel te vroeg moesten verlaten. Hun mama's en papa's, broertjes zusjes en meer familie en vrienden met groot verdriet achterlatend... Voor jullie en ieder die jullie zo missen, een grote fakkel!

Liefs, Beertje(s)

De neef van genista...

Ook voor jou een mooie kaars erbij, je wordt nog zo gemist!

Liefs, Beertje(s)

Nikus...

...voor jou en Daan brandt ik hier ook een kaarsje, op weg naar 11 november... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen...

...zet ik er nog een extra grote fakkel bij, het is weer zo nodig. Ieder die een dierbare mist, of met ander verdriet te maken heeft... Voor veel kracht, warmte en al wat nodig is!

Liefs, Beertje(s)

Bastet

Bastet

23-10-2008 om 21:50

Kaarsjes....

Voor Genista's neef,voor de kinders van Nikus(geeft niet meid,mijn derde kind is wel elf jaar,overigens)en alle anderen die gemist worden.En dank voor jullie kaarsjes,is altijd zo fijn,ook na achttien jaar!
bastet

Lode* en lio*

Kaarsjes voor jullie, omdat jullie gemist worden...

Groet,
Tessie

Wilma

Wilma

24-10-2008 om 09:47

Day after

Von, wat "heerlijk" voor je (ben er hier plaatsvervangend blij om!) om Lio's naam zo vaak te zien, tuurlijk, ze zou bij een andere rubriek moeten staan, maar je snapt wel hoe ik 't bedoel.

Vandaag een mooie dieppaarse kaars voor de day after ...

Kus, Wilma

Wilma

Wilma

24-10-2008 om 09:50

Beertje, bastet en anderen

Ik warm mezelf even aan de kaarsjes die jullie opsteken voor iedereen die iemand moet missen. Vandeweek reed ik langs 't kerkhof op zo'n regenachtige flutdag en vond ik 't ineens zo droevig dat Martijn daar zo kil en treurig in de koude natte aarde lag en al doormijmerend (in sneltempo gaat dat dan, stel je er vooral geen úren bij voor) kwamen beelden van botjes enzo naar boven en toen werd 't een nóg treuriger geheel. Botjes in de natte koude grond....

Nee, gáuw weer terug naar 't beeld dat ik normaal in mijn hoofd heb, een lief klein jongetje met práchtige blauwe kijkers, rossige haartjes en een bol toetje.

Ik warm me toch maar weer even ...

WIlma

Voor wilma

Een kaars die veel warmte geeft. Dat heb je echt even nodig.

Bastet

Bastet

24-10-2008 om 10:34

Wilma

Ik warm lekker even mee,en verheug me op jouw post.En op ons dagje Den Haag!
kus,Von

Mim

Mim

24-10-2008 om 14:04

Een dikke kaars

brand ik voor mijn vriendin en collega. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Wat een grote leegte laat hij achter.

Petr@

Petr@

24-10-2008 om 14:06

Anna

Op deze sombere en kille herfstdag steek ik een warm vrijdagkaarsje voor je aan...

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

24-10-2008 om 15:31

Bastet

Wat Den Haag betreft, IK OOK !!!

Liefs, Wilma

Hetty,*

Hetty,*

24-10-2008 om 21:06

Lio*

Een mooie eigenwijze volwassen kaars voor Lio. Helaas een dagje te laat, maar ik ben ziek (longontsteking).
Groetjes Hetty,*

Hetty,*

Hetty,*

24-10-2008 om 21:07

Beertje

Wat fijn toch om te zien dat jij nog steeds Mika noemt, dikke warme kaars voor jou vanaf hier!
Groetjes Hetty,*

Mama van lio

iets te laat... maar natuurlijk ook een kaarsje voor jouw meisje......

liefs
de mama van sara, rosa en stijn

Bastet

Bastet

25-10-2008 om 09:25

Hetty(ot)

Wat naar,beterschap!!!
liefs,Bastet

Petra-

Petra-

25-10-2008 om 17:25

Voor andrea en gezin

het is zoo stil....

Susan

Susan

26-10-2008 om 10:15

Mariska + fam

Het lijkt nu toch erg hard te gaan met Opa Snor, veel pijn, bah! Heel veel sterkte allemaal.

Liefs,
Susan

Een kaarsje

... een dag te laat, voor Lode* en zijn mama, papa en zusjes. Het was jouw dag mannetje!

Kus in de wind,
Mickey

En nog een

Voor Spuugzat in het draadje hieronder, die het nu zo moeilijk heeft.

Liefs, Mickey

En last but not least

Een mooi vlinderkaarsje voor alle kindjes die zo gemist worden. Ik zie weer veel namen langskomen... ze worden niet vergeten.
Een warm en licht vlammetje voor jullie allemaal, en vanavond zwaaien we naar de sterretjes.

Liefs, Mickey

Hetty*

Jij ook bedankt voor je kaars, lief! En als ongetwijfeld meer mensen met mij, kan ik jouw mooie mannetje echt niet vergeten... Een beterschapskaarsje hier voor jou speciaal. Hoop dat je snel opknapt!

Liefs, Beertje(s)

Een zondags-fakkel...

...voor nog wat extra warmte, troost, hoop en meer op deze druilerige zondag, voor ieder die het gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Dikke kaars voor nikus

...gewoon, omdat je die soms net even wat meer nodig hebt....

Lieve meiden

Joh, wat heerlijk dat Lode's naam hier weer eens ouderwets vaak genoemd wordt! Dat doet het moederhart weer goed. Dat er toch nog aan hem gedacht wordt. Ga dan gelijk weer terug in de tijd, wat een bijzondere tijd was het ook met ons groepie toen, en al die andere mensen die zo enorm meeleefden. door alle ellende heen was dat toch een lichtpunt, en: het helpt echt!

Heel veel liefs, en bedankt!
Marlou

Voor lio

Joh, lieve Von, 18 jaar alweer! Ongelofelijk! Heb ook weer aan jou moeten denken, je dochter zo dicht bij de verjaardag van Lode.

Liefs,
Marlou

Nikus

Lieve Moon,

Zo, mijn dag is achter de rug, nu komt Daantijd er weer aan. En dit jaar extra zwaar, zonder je moeder. Ik weet jammer genoeg hoe DAT voelt, bah. We steken wat extra kaarsjes aan naar de dag van 11/11.

Liefs en licht voor jou gewenst in de komende donkere tijd.

Marlou

Mien

Voor jou een extra kaarsje voor Fleur. Gewoon, daarom!
Veel liefs
Marlou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.