Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

22-10-2008 om 14:51

Bastet

Voor jou een mooi kaarsje!

Petra-

Petra-

22-10-2008 om 14:51

Mama van lode

een kaarsje voor jullie!

Bastet

(ik kan maar niet aan die naam wennen) Von, ik denk vandaag en natuurlijk morgen even extra aan jullie en jullie meissie Lio*, altijd gemist, maar rond zulke dagen even éxtra!

Sterkte en liefs, Mien

M´loutje

voor jullie ook dé maand met die donkere rand..juist de dagen ervoor, weer terug in de tijd..heel dichtbij

Sterkte en liefs!
Mien

De mama van lio* en de mama van lode*

Voor jullie een mooie kaars, in deze 'dagen voor'. Jullie kleine meisje en kleine man worden niet vergeten.

Liefs, Mick

Bastet

Bastet

22-10-2008 om 16:27

Lief zijn jullie

Wat lief van jullie,ik heb niet echt mijn dag vandaag.
Raar idee,ze zou morgen achttien jaar geworden zijn....
liefs,Von

Voor mijn zusje

die vandaag 7 jaar geleden haar vriend verloren is door 'zinloos geweld'. Een hele grote kaars, ze heeft het zo nodig. Ik ben heel erg trots op haar!

Akka

Anouk74

Anouk74

22-10-2008 om 18:40

Een kaarsje voor oma.....

Vandaag is het precies een maand geleden dat mijn moeder gestorven is.......vanochtend is mijn oma gestorven. Wat een verdriet! Lieve oma en mama....ik hoop dat jullie elkaar zullen knuffelen in de hemel.

Maatje

Maatje

22-10-2008 om 20:22

Voor fleur! en...

Mien*, ik steek zometeen mijn kaarsjes hier aan, en denk aan Fleur en aan jou. Ik denk ook aan Mayte en haar Vincent, aan Geerke en haar Enzo, aan... alle mama's met kindjes die dood zijn gegaan. Die er in gedachten, in gevoel, zelfs in 'be'leven zijn (dat lees ik hier steeds, dat dringt heel erg door), maar niet lijflijk. Niet 'knuffelbaar', geen 'haartjes snuiven', niet een kus voor 't naar bed gaan, niet samen klusjes doen in de schoolvakantie, niet de eerste schreden in het uitgaansleven, als puber op het voortgezet onderwijs, misschien zelfs al 'uit huis'. Ik zou niet weten hoe dat moet, dat alles níet doen. Dat leer je nergens... Mijn hart huilt er van, van mijn eigen geluk, en voor iedereen die dat geluk moet missen. Vanwege de dood, of omdat er niemand geboren werd. En dan denk ik ook aan mijn vriendin; haar wens werd vervuld. Net zo 'oneerlijk' als wanneer dat niet gebeurd zou zijn, maar zó veel mooier. Kaarsjes, warmte, liefs, van hier. Maatje.

Petra-

Petra-

22-10-2008 om 20:34

Mien

Daar ben je weer, met altijd weer een liefdevol woord voor een ander!
Voor jou en jullie Fleur een mooie kaars, wat een prachtige vrouw ben je toch!

Petra-

Petra-

22-10-2008 om 22:23

Och mieke

de rillingen lopen over mijn rug. Hoop met heel mijn hart dat dit goed gaat komen?!

Petra-

Petra-

22-10-2008 om 22:59

Mieke

dan duim ik voor een goede afloop! Voor jullie en speciaal vooR je nichtje heel veel sterkte!

Anouk74

Een dikke kaars voor jou hoor! Dat het vlammetje je mag verwarmen...
Was oma de moeder van je moeder? Getver, je bent nog volop met het overlijden van je moeder bezig en nu ook nog je oma!!!
Heel veel sterkte meid!

gr. Petra

Bastet

Bastet

23-10-2008 om 09:27

Voor mijn grietje

Vandaag zou je achttien jaar worden.
Een mooie kaars voor jou.
kus,mama

Bastet

Bastet

23-10-2008 om 09:27

Mieke

Veel sterkte,en een kus voor je nichtje!
Bastet

Lio*

Natuurlijk voor jou, vandaag, een mooie kaars, ter herinnering aan jouw geboortedag 18 jaar geleden!

Liefs, Mien

Maatje en petra-

Gelukkig wordt het zo dat je niet te vaak meer denkt : ´anders hadden we, anders zouden we, met Fleur deden we..´ want dat maakt het leven moeilijker en verdrietiger.

Ik kan dat zeggen, na jaren, dat gevoel was er natuurlijk niet plots en zomaar, een proces.

Wat niet wil zeggen dat er geen momenten zijn waarop die gedachten door je heenflitsen en je verdrietig maken. En dat mag natuurlijk!

In het dagelijkse leven ben ik weer gelukkig met wat ik WEL heb, zie en meemaak (ok, ok niet met alles ) en daar voel ik me goed bij.

Fleur zit in ons hart, verweven met ons leven, maar niet elke dag op de voorgrond, al is er geen dag dat ik niet aan haar denk, maar dan meer met een weemoedig gevoel, gelukkig niet met het hartverscheurende..

Lief dat jullie voor ons posten, het doet me toch altijd goed Fleur haar naam voorbij te zien komen en natuurlijk vooral het idee dat er nog altijd mensen zijn die aan ons denken!

Dank!
Liefs, Mien

Voor lio*

Achttien jaar geleden alweer dat Lio* geboren werd. Vandaag had een bijzondere verjaardag moeten zijn en nu is het op een andere manier een bijzondere dag. Kus voor jullie, Bastet.

En voor mijn eigen neef

Alweer 15 jaar geleden dat je zomaar verongelukte, op weg naar de middelbare school. Je eigen stomme schuld was het. Velen missen je nu nog. Kaarsje voor jou.

Wilma

Wilma

23-10-2008 om 12:52

Von

Lieve Von,

vandaag de 18e verjaardag van Lio. Zo raar hoe je dat voor je wil zien hè, eigenlijk in je hoofd blijft ze voor altijd een baby en ergens in je hoofd groeit ze ook gewoon door en zou ze nu 18 zijn. "Volwassen", voor zover dat bestaat .

Lieve meid, ik denk aan je en doe strakjes de Rondzendbrief op de post voor je, op deze dag, de dag van Lio ....

Kus voor jou en vele kusjes in de wind voor Lio ***

Wilma

Voor lio*

Omdat het vandaag jouw dag is en altijd zal zijn. 18 jaar... zo lang, en toch maar zo kort.
Een kaarsje voor jou en voor je mama, papa, broers en zusje, en een kus in de wind.

Liefs, Mick

Petr@

Petr@

23-10-2008 om 13:59

Lio*

Op deze stralende herfstdag een verjaardagskaarsje voor jou.
Jij had eigenlijk vandaag moeten stralen...
En een kaarsje voor jouw pappa, mamma, broer en zus die jou zo missen...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

23-10-2008 om 14:27

Lio*

een kaarsje voor jou!

Petr@

Petr@

23-10-2008 om 16:37

Mieke

Een dikke kaars vol hoop voor jouw nichtje... Is het dat meisje dat na de geboorte beenproblemen had?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

23-10-2008 om 17:05

omdat december er ook al weer aan komt, een dikke kaars voor deze kindjes

Fleur*, Menne*, Joa*, Iris*, Lynn* en Jesse*

liefs,
Petr@

Delano*

Een mooi kaarsje voor jou mannetje, en voor je mama (en alle dierbaren die jou zo missen)... Een verjaardag met de jarige enkel in je hoofd en in je hart, dat moet zó moeilijk zijn. Wat heb je jouw gevoelens prachtig neergezet Cindy, tranen over m'n wangen... Hoop dat Dilano* een mooie engelen verjaardag heeft gehad... Gefeliciteerd nog, en sterkte met alle moeilijke momenten.

Liefs, Beertje(s)

Lio*

Een mooi kaarsje voor jou, deze mooie herstdag had heel anders geweest met jou als stralende 18-jarige in het middelpunt. Gefeliciteerd Bastet, en veel sterkte met alle gemis-momenten...

Liefs, Beertje(s)

Anouk74,,,

pffff... zo kort na elkaar, zo verdrietig. Ik hoop dat ze nu samen zijn. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor het zusje van akka...

...omdat ze het zo nodig heeft, plaats ik er een mooi kaarsje bij. Zo zinloos... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Mama van lode*...

...ik plaats er ook nog een mooie kaars bij voor deze dagen... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.