Verlies en Verdriet
Boeb
09-04-2009 om 11:10
Bas* 14-07-1969 - 11-04-2008
Omdat de dagen weer zwarter worden
Omdat we zo intens meevoelen in het gemis van jou
Omdat we jouw Kaatje en kinders zo anders hadden gegund
Omdat we jullie zo anders hadden gegund
Omdat
De kring zal zoals beloofd nooit weggaan Bas, het was een van de dingen die ik als laatste heb beloofd, we blijven voor jouw gezin zorgen, de kring zal nooit een vierkant worden....
*Boeb steekt hand uit naar
Tinus_p
10-04-2009 om 14:13
1 jaar geleden
*ik ga er naast staan, pak de hand van Hasse, en steek mijn hand uit naar....*
wil40
10-04-2009 om 22:03
Ook
ik sta in de kring en wens jou en de kinderen sterkte in deze dagen vol herinneringen.
Ik pak de hand van....
sus-anne
10-04-2009 om 22:23
Wie pakt mijn hand...........
ik pak de hand van Diana en steek mijn andere hand uit,laten we de kring groter en groter maken.................
Boeb
10-04-2009 om 23:24
De laatste keer
De laatste keer zijn adem voelen
De laatste keer een kus
De laatste keer zeggen dat het goed is zo
De laatste nacht van waak en slaap
De laatste nacht samen als gezin
De laatste.....keer
Lieve Heksenvetjes.......wederom ben ik stil. Ik hoop dat jullie het morgen allemaal kunne weggillen in de achtbanen. Op naar een volgend jaar zonder Bas maar met veel liefde en zorg om jullie heen. Wij vergeten Bas nooit.
Boeb en het Ouders Online Legioen
WiekeB
11-04-2009 om 09:21
Een jaar
al een jaar zonder Bas, nog maar een jaar zonder Bas...
Lieve Kathelijne, Myrthe, Ianthe en Merlijn, zijn kaart staat hier al een jaar op de kast, ik kijk er regelmatig even naar. Vandaag zet ik er een extra dikke mooie warme kaars naast.
Liefs, Wieke
Minet
11-04-2009 om 09:50
Een jaar
Een jaar vliegt om als je het leuk hebt met elkaar, in goede gezondheid.
Een jaar telt 365 lange dagen, 365x24 zware uren als je verdriet hebt, en zorgen om je kinderen.
Toch had dit jaar naarmate het vorderde ook leuke lichte dagen, en ik wens jullie van harte toe dat de komende jaren steeds meer lichte dagen zullen hebben!
Liefs, Minet
Julia70
11-04-2009 om 11:00
Een jaar
Lieve Kaatje en kinderen,
Een jaar zonder Bas, wat moet het moeilijk geweest zijn, wat is het nog steeds ontzettend verdrietig.
Ik denk nog heel vaak aan jullie en hoop dat het komende jaar jullie meer lichtpuntjes gaat brengen.
Liefs,
Julia
Petra-
11-04-2009 om 19:14
Al een jaar, pas een jaar
zonder Bas. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar het moet loodzwaar zijn... Alle dagen denk ik aan jullie en vandaag een beetje extra, er brandt een kaars voor jullie, voor kracht om verder te gaan!
knevel
11-04-2009 om 20:27
Kaars erbij
Een jaar geleden pas en al. Kaatje en kinderen, de dag is bijna voorbij, maar hier brandt nog een kaars voor jullie Bas.
Sterkte,
Eveline
emmonis
11-04-2009 om 21:24
Een jaar
Ik steek ook een kaars voor jullie aan. Eén jaar al en één jaar pas.
Genista
12-04-2009 om 11:48
Virtueel kaarsje
Ik hoop dat jullie kans gezien hebben heel veel weg te gillen in de achtbanen en andere enge dingen. Elf april is voorbij. En wij zijn er nog. Dat hadden we jullie beloofd.
Beertje
12-04-2009 om 21:56
Paaskaars...
...een hele grote, dikke paaskaars voor iedereen hier! Speciale dagen voor velen, in vele opzichten... Sterkte en kracht voor ieder die het zo goed gebruiken kan.
Liefs, Beertje(s)
Ya
13-04-2009 om 21:24
Ook ik
sta nog steeds in de kring.
Sterkte en hoop dat het goed met jullie allen gaat.
Ya
Tineke
14-04-2009 om 08:41
Dank jullie wel
We hebben gegild, gekrijst, gebruld, daar in de efteling...en begin van de middag waren we helemaal op, kapot en schor. We konden niet meer voor de 'leuk' nog het sprookjesbos doen, we waren er immers niet voor de 'leuk'.
Het was goed om dit zo te doen, daarna gingen we naar een vakantiehuisje op de veluwe. Uitrusten, bijkomen. Thuiskomen gisteravond was vreselijk, het gemis drukt dan extra zwaar. Maar het was fijn jullie berichtjes hier te lezen, dat sterkt enorm.
Petra-
14-04-2009 om 14:11
Ook vandaag
brand ik een kaarsje voor jullie, de dagen erna...de herbeleving, een kaarsje voor moed en kracht!
Mickey
14-04-2009 om 22:53
Kaatje en kinderen
We zijn er nog steeds. Goed dat jullie zo gegild en gebruld hebben, we konden het bijna horen hier.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel,
Mick
Tineke
16-04-2009 om 15:01
Vandaag begrafenis
Een jaar geleden, het definitieve afscheid...nooit meer zien, aanraken...
het is moeilijk, vandaag, deze dag, ik wilde dat ik de tijd wat vooruit kon zetten, van minuut tot minuut alles herbeleven,
straks maar weer naar het graf met kaarsen en rozen. Het is lastig iets te doen vandaag.
WiekeB
16-04-2009 om 15:21
Kaatje
Ik loop vandaag met mijn hoofd in een jaar geleden.
Je wilde dat je de tijd wat vooruit kon zetten, schrijf je. Ach lieverd, vorig jaar wilde ik de tijd wel terugdraaien voor jullie. En hoewel de tijd vandaag lijkt stil te staan omdat je het herbeleeft, gaat de tijd toch maar steeds weer verder.
Een rare tijd.
Genista
16-04-2009 om 15:39
Ach kaatje
Ik stond vandaag met een witte roos in mijn handen. En dacht aan Bas, aan jou, aan de kinderen.
Dikke knuffel voor jullie.