Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

1 voor allen en allen voor mari!

Mari heeft het heel zwaar en kan werkelijk alle steun gebruiken.

Je kind verliezen aan de dood is soms nog te bevatten. Omdat de dood onvermijdelijk is maar je kinderen onterecht verliezen aan een instantie is onoverkomelijk.

Ik hoop op steun van een hoop mensen van het Ouders Online forum zodat Mari zich gedragen zal voelen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fryskdumke

fryskdumke

24-02-2010 om 15:22

Mari

Vol verbijstering heb ik je draadje gelezen.

Ik wens je heel veel kracht voor je gevecht.

anna van noniemen

anna van noniemen

24-02-2010 om 15:41

Steun

haar waar ik kan, virtueel maar als het moet ook in persoon! Laat het me weten! Al moet ik er voor getuigen bij de rechtbank! Ik vind dit schandalig!

Asa Torell

Asa Torell

24-02-2010 om 20:46

Ja ongelofelijk

Wat een nachtmerrie. Ik hoop enorm voor Mari, en ook heel erg voor haar kinderen, dat er gauw pitbulls voor ze in de bres zullen springen... en het allemaal overgaat.

Rafelkap

Rafelkap

25-02-2010 om 08:10

weet niet alle achtergronden, maar wat ik begrijp van Mari's situatie is dat ze het nu heel, heel moeilijk heeft. Zo kan ze niet eens in alle rust herstellen. Wat lief dat hier op het forum zo wordt geholpen!

Sterkte Mari!

Petra-

Petra-

25-02-2010 om 10:48

Een grote vlam voor jullie

.....hoop en krcht vooor jou!

Puck

Puck

25-02-2010 om 12:11

Ook mijn steun

Ik ken ook niet de ins en outs van Mari maar lees wel de paniek uit haar postings. Ik hoop dat je alle steun aanpakt die je aangeboden krijgt en samen het gevecht aangaat voor je eigen geluk en dat van je kinderen. Er zijn duidelijk een heleboel mensen die met jou mee willen vechten voor gerechtigheid. Sterkte MAri

Bellefleur

Bellefleur

25-02-2010 om 12:58

Ik ook

Ik zou willen dat ik iets kon doen.

roanne

roanne

25-02-2010 om 22:45

Oh mari

Na maanden afwezig te zijn geweest kom ik hier weer eens op het forum kijken en lees dit.
Veel sterkte en wijsheid gewenst!

Mari

Mari

26-02-2010 om 00:46

Bedankt

voor alle steunbetuigingen. Doet mij veel goed. Dat er zo veel mensen aan mijn denken, daar door voel ik me een stuk minder alleen. Jullie zijn lief!

gr. Mari

Asa Torell

Asa Torell

26-02-2010 om 22:05

Wat fijn

om te lezen dat je zoveel steun krijgt, vooral ook zoveel praktische hulp. Wat kun je dat gebruiken zeg! Heel veel sterkte, ook voor je kinderen die weer allemaal onverwachte dingen over zich heen krijgen .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.