Verlies en Verdriet
Nikus
24-02-2010 om 15:06
1 voor allen en allen voor mari!
Mari heeft het heel zwaar en kan werkelijk alle steun gebruiken.
Je kind verliezen aan de dood is soms nog te bevatten. Omdat de dood onvermijdelijk is maar je kinderen onterecht verliezen aan een instantie is onoverkomelijk.
Ik hoop op steun van een hoop mensen van het Ouders Online forum zodat Mari zich gedragen zal voelen.
fryskdumke
24-02-2010 om 15:22
Mari
Vol verbijstering heb ik je draadje gelezen.
Ik wens je heel veel kracht voor je gevecht.
anna van noniemen
24-02-2010 om 15:41
Steun
haar waar ik kan, virtueel maar als het moet ook in persoon! Laat het me weten! Al moet ik er voor getuigen bij de rechtbank! Ik vind dit schandalig!
Asa Torell
24-02-2010 om 20:46
Ja ongelofelijk
Wat een nachtmerrie. Ik hoop enorm voor Mari, en ook heel erg voor haar kinderen, dat er gauw pitbulls voor ze in de bres zullen springen... en het allemaal overgaat.
Rafelkap
25-02-2010 om 08:10
weet niet alle achtergronden, maar wat ik begrijp van Mari's situatie is dat ze het nu heel, heel moeilijk heeft. Zo kan ze niet eens in alle rust herstellen. Wat lief dat hier op het forum zo wordt geholpen!
Sterkte Mari!
Puck
25-02-2010 om 12:11
Ook mijn steun
Ik ken ook niet de ins en outs van Mari maar lees wel de paniek uit haar postings. Ik hoop dat je alle steun aanpakt die je aangeboden krijgt en samen het gevecht aangaat voor je eigen geluk en dat van je kinderen. Er zijn duidelijk een heleboel mensen die met jou mee willen vechten voor gerechtigheid. Sterkte MAri
roanne
25-02-2010 om 22:45
Oh mari
Na maanden afwezig te zijn geweest kom ik hier weer eens op het forum kijken en lees dit.
Veel sterkte en wijsheid gewenst!
Mari
26-02-2010 om 00:46
Bedankt
voor alle steunbetuigingen. Doet mij veel goed. Dat er zo veel mensen aan mijn denken, daar door voel ik me een stuk minder alleen. Jullie zijn lief!
gr. Mari
Asa Torell
26-02-2010 om 22:05
Wat fijn
om te lezen dat je zoveel steun krijgt, vooral ook zoveel praktische hulp. Wat kun je dat gebruiken zeg! Heel veel sterkte, ook voor je kinderen die weer allemaal onverwachte dingen over zich heen krijgen .