Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-07-2021 om 15:17
Mijn dochter (10) gaat dit jaar voor het eerst mee op scoutingkamp. Ze heeft er heel veel zin in en ik denk ook dat het erg leuk voor haar is.
Nu hoorde ik van de week alleen dat er op het kampterrein geen toiletten zijn, en dat er een portapotti meegaat voor de grote boodschappen. De rest moet ergens in het bos gebeuren. Nu kan ze dat wel, maar ik vroeg met och een beetje af wat ik ervan moet vinden en of dat bij andere groepen ook zo gebeurt?
02-08-2021 om 11:18
Toen ik als tiener op kamp ging, was het enige toilet dat er was op kamp eentje voor "de grote boodschap". Voor het plassen gingen we gewoon de bosjes in, rokje omhoog, slipje opzij en gaan met die banaan... óók de leiding!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.