Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bep

Bep

26-02-2015 om 22:49

York

Wij gaan met de kinderen 8 tot 15 jaar naar York (G in de voorjaarsvakantie. Wie heeft er leuke tips?

Lusithania

Lusithania

27-02-2015 om 09:07

eehh

De York Dungeons schijnen leuk te zijn en je hebt de cattrail, beeldjes van katten die je op huizen kan vinden, dat vond mijn dochter leuk.
Yorvik Viking Center heeft oude bootjes .
De stadsmuur helemaal rondlopen is leuk en het castle museum is ook leuk.

Barvaux

Barvaux

27-02-2015 om 09:18

hmm

Dan moet je opschieten of bedoel je volgend jaar of gewoon stiekem de meivakantie

Restaurant Ask Italian

Ask italian is een gemoedelijk restaurant in een oud gebouw met pilaren en hoge plafonds, geen standaard restaurant. Leuke atmosfeer voor kinderen.

Bep

Bep

27-02-2015 om 14:28

haha

ik bedoel de meivakantie, Barvaux.

Bedankt voor de3c reacties tot nog toe.
We gaan ook nog 2 dagen naar Londen denk ik.
Omgeving York ben ik 30 jaar geleden geweest. Toen vond ik het leuk daar. Nu maar hopen dat onze kinderen daar net zo over denken.

Katniss

Katniss

27-02-2015 om 15:55

Leuk!

Ik lees mee in dit draadje omdat wij deze zomer naar Yorkshire gaan. York staat ook op het lijstje maar vooralsnog was ik niet verder dan het Castle Museum.

mari39

mari39

28-02-2015 om 08:37

lang geleden

Voor mij maar de cathedraalis mooi. Stadsmuur ook erg leuk. Verder kan ik me herinneren dat de winkelstraatjes ook erg leuk waren. Heel oud met prachtige oude panden.

tonny

tonny

28-02-2015 om 13:53

goede herinnering aan York

Sfeervol, mooi om daar te zijn. Voor ons is het al een hele tijd terug, maar ik vond het prachtig. Inderdaad, die stadsmuurwandeling. En de mooie oude panden.
Veel plezier.

York

is heel leuk en gezellig. Zeker met die Groupon achtige acties van tegenwoordig ook heel goedkoop voor een weekendje bereikbaar. Voor mij ook alweer heel lang geleden maar ik wil er zeker een keertje met de jongens naartoe. Veel plezier!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.