Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

wel of niet reserveren voor de herfstvakantie?

We hebben besloten om lekker een weekje weg te gaan in de herfstvakantie. "We" zijn 2 vriendinnen met caravan. Mannen moeten helaas werken...
Gaan we wel of niet reserveren??

Reserveren jullie wel?

Vannie

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-09-2013 om 16:46

Hangt er van af.

Wil je op de camping op Nationaal Park de Hoge Veluwe of naar de eilanden zou ik het wel doen. Anders niet.

Dalarna

Dalarna

12-09-2013 om 20:06

Je hebt een eigen caravan? Nee, dan hoef je niet te reserveren. Ik heb dit jaar in de zomervakantie opgelet of er nog lastminutes in bungalowparken waren en ja hoor die waren er. Ik kan mij niet voorstellen dat een camping helemaal vol staat.

Als je het hebt over een stacaravan: niet reserveren als je niet heel erg graag naar één speciale plek wil. Boek dan een last minute.

amk

amk

13-09-2013 om 09:31

Rosa

bij de camping bij de Park de Hoge Veluwe kun je niet eens reserveren, ook niet in het hoog seizoen. ☺

Vannie

Vannie

14-09-2013 om 10:12 Topicstarter

ja hoor

Ja hoor, we hebben een eigen caravan. Maar willen natuurlijk wel 2 plekjes naast of tegenover elkaar.
Bedankt voor jullie reactie!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

14-09-2013 om 19:16

Amk

Je hebt gelijk! Ik ben er voor het laatst met mijn ouders geweest en ik nam aan dat zij reserveerden. Vannis: de natuurcampings zijn niet zo heel druk, daar kun je zonder reserveren terecht.

Pardoes

Pardoes

14-09-2013 om 19:34

waarom niet?

Houd er rekening mee dat in de herfstvakantie niet alle campings meer open zijn. De keuze is dus beperkter. Heb je al een specifieke camping op het oog? Wat zou het argument zijn om NIET te reserveren? Kwestie van een telefoontje of mailtje en het is geregeld.

Puck

Puck

16-09-2013 om 12:31

niet

Voor de herfstvakantie heb ik nog nooit meegemaakt dat je moet reserveren of dat het verstandig is. Campings zijn dan maar vaak heel beperkt bezet, zelfs 2 plekjes naast elkaar moet zeker lukken zonder reserveren.
En Pardoes: waarom niet reserveren: omdat sommige campings reserveringskosten rekenen... zondegeld in dit geval.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.