Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

03-03-2014 om 13:17

weekend

Ik wil een huisje huren voor een weekend: 2 nachten dus vrijdag/zaterdag en zaterdag/zondag.
Nu zie ik overal alleen maar dat het voor drie nachten kan. Je kunt natuurlijk eerder vertrekken, daar gaat het niet om. Maar de prijs is natuurlijk voor drie nachten en ik wilde er twee.
Weet iemand of dat wel kan bij sommige organisaties?

Dalarna

Dalarna

03-03-2014 om 13:32

wanneer

In welke periode want buiten vakanties wil dat nog wel lukken wellicht met happyhome of belvilla maar inderdaad nooit via centerparcs of landal. Hoe laat wil je er uit op zondag want als dan na 11 uur is zal het je al helemaal niet meer lukken. Ik denk dat veel mensen die een weekendje weg gaan op zondagavond weg gaan en maandag weer gaan werken overigens.

Dalarna

Dalarna

03-03-2014 om 13:33

oja

En via een bed & breakfast kan dit ook makkelijk.

Juline

Juline

03-03-2014 om 17:35

Mijn ervaring

Mijn ervaring is dat Landal of een soortgelijke organisatie goedkoper is dan een andere organisatie waar je dan evt. korter kan verblijven.
Dus zelfs als je eerder weggaat en wel betaald hebt voor die nacht, is het toch nog goedkoper.

Ik merkte laatst dat je bij Landal soms ook al vanaf donderdag je weekend kan boeken, vond ik ideaal. Maar dat is een beetje off topic.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

05-03-2014 om 14:51

oke,

daar kan ik wat mee, bedankt voor de tips!

Tijgeroog

Tijgeroog

05-03-2014 om 15:05

Trekkershut

Een trekkershut kun je per nacht huren, maar dat is qua comfort natuurlijk niet echt (echt niet) te vergelijken met een bungalow.

mar

mar

05-03-2014 om 19:57

particulier

Ik weet niet of je heel expliciet een organisatie zoekt. Wij boeken onze weekenhuisjes altijd via particulieren verhuur. Niet dat het dan altijd lukt, maar 9 van de 10 keer wel.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

06-03-2014 om 12:38

het is al gelukt door

te googelen op bad and breakfast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.