Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Groot

Groot

12-09-2016 om 14:34

week weg in kerstvakantie met 15-17-18 jarige

Mijn zus en ik hebben in de kerstvakantie tijd om een week op pad te gaan met onze kinderen van 15, 17 en 18 jaar (gelukkig vinden ze dat alledrie nog leuk).
We willen in Nederland blijven.

Vanuit de pubers komt de vraag om zo'n park met subtropisch zwemgebeuren. Ik heb zitten kijken, vooral de Eemhof van Centre Parcs lijkt leuk voor deze leeftijd (met een HangOut plek voor jongeren). Wel prijzig, zeg!

Heeft iemand ervaring met deze leeftijd naar zo'n park? Welk park is leuk?

Of heeft iemand een ander goed idee?

Groot

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-09-2016 om 14:58

Tja

Tegen de zwembaden van Centre parcs kan weinig op. Die zijn gewoon mooi en uitgebreid.

Wij gaan graag naar de Leistert in Limburg. Mooie ruime vakantiewoningen en een mooi startplek voor allerlei uitjes.
Daar zit ook een leuk zwembad bij, maar dat haalt het dus niet bij Centreparcs.

Paperclip

Paperclip

12-09-2016 om 15:02

Of een andere Centerparcs

Ben het eens met Dendy, er kan weinig op tegen de zwembaden van Centerparcs. Maar de Eemhof ligt vind ik wat ongelukkig qua uitstapjes. Misschien is dan Duinrell (met het Tikibad) leuker? Huisjes zijn wel oud, maar je kunt in de omgeving (Den Haag) wel veel leuke uitstapjes maken. Hoef je niet elke dag zelf ook in dat zwembad te liggen . Of dus zoals gezegd een andere Centerparcs. Er zijn meer parken met zo'n zwemparadijs.

Ouder

Ouder

12-09-2016 om 15:04

Eemhof

Het nadeel van de Eemhof is wel dat de plaza, zeg maar het centrum niet overdekt is.
Ik vind het daar daarom minder prettig in de winter.

Triva

Triva

12-09-2016 om 16:43

inderdaad

Ik zou eens kijken naar Duinrell, het is al weer een aantal jaren geleden maar wij zaten in een gloednieuwe stacaravan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.