Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-10-2023 om 08:02
In Parijs is een grote plaag van bedwantsen. De hele stad zit ermee vol: huizen, hotels, metro's, alles. Het stadsbestuur heeft hulp gevraagd aan de overheid om de plaag te bestrijden, met het oog op de komende Olympische Spelen.
Bedwantsen zijn verschrikkelijk. Als je die in je huis hebt, krijg je ze nooit meer weg.
Wij hebben voor de herfstvakantie met het gezin een midweek Parijs geboekt... Wat nu?
We zitten in een hotel, in een familiekamer, zullen veel gebruik maken van de metro en horeca.
We twijfelen zo hard. Wat zouden jullie doen?
04-10-2023 om 16:58
Ik lees net op de NOS-site dat het om nepnieuws zou gaan…
https://nos.nl/l/2492854
04-10-2023 om 17:19
nou als het een hoax is, zijn we er mooi ingetrapt. Maar vooralsnog ben ik blij dat mijn zoon niet gaat...
04-10-2023 om 18:58
Temet schreef op 04-10-2023 om 15:49:
[..]
Zijn dat dezelfde bedwantsen als we hier hebben? Als ik denk aan het verschil tussen de kakkerlakken daar en de kakkerlakken hier, dan zou ik me kunnen voorstellen dat er in Azië ook andere bedwantsen rondkruipen dan in Parijs
Maar goed, ook al hebben we hier misschien minder heftige beestjes, je zit er toch bepaald niet op te wachten.
Ze waren in elk geval niet zo groot als de kakkerlakken daar
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.