Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Linda

Linda

19-10-2013 om 20:00

Wat moeten we zeker eten in USA?

Binnenkort gaan we naar de USA (New York).

Wat moeten we zeker eten daar? Dus typisch Amerikaans (of typisch van New York).

Tante Tiny

Tante Tiny

19-10-2013 om 22:10

Ontbijtrestaurant

Wij zijn in een zeer bekend restaurant geweest om te ontbijten. Enorme keus in bijvoorbeeld american pancakes met allerlei toppings of wafels. Zoiets vind ik wel een must. (niet elke dag hoor, dan groei je dicht).

Druif

Druif

19-10-2013 om 22:21

smores

Maar dat is voor als je gaat kamperen.

Ankie

Ankie

20-10-2013 om 10:59

Uhm...

Ik vind een pretzel op straat en een bagel met creamcheese er wel bij horen. En een Starbucks meeneemkoffie. Bij een eettentje in Chinatown iets aanwijzen in de vitrine en opeten tussen tig Chinezen. Picknicken in Central Park. En een full organic breakfast hoort eigenlijk ook wel bij NY.
Qua restaurants is er zoveel keuze...

als je ervan houdt...

Rockefeller Oysters bij de Rockerfellar Oyster Bar in Grand Central Station!

caton

caton

18-11-2013 om 22:44

ben je al geweest?

Zo ja, dan hoop ik dat je een leuke tijd hebt gehad! Zo nee, dan heb ik nog een tip: the cheesecakefactory. Heerlijke cheesecake, maar enorme porties. Wij gingen er eerst gewoon eten en dan als toetje namen we de cheesecake. Fout! Want dan kan je die heerlijke cheesecake niet meer op! Het water loopt me nu al weer in de mond. Ik was er in Boston, maar het is een keten dus ik neem aan dat het in New York net zo lekker is.

Linda

Linda

18-11-2013 om 22:51

Ja al geweest

Bedankt voor alle tips.

Picknicken in Central Park zat er niet in (koud), en niet alles kunnen eten, maar wel echt muffins (erg groot, maar lekker), bagels met creamcheese (heerlijk), lekker Chinees tussen de Chinezen, Starbucks coffee en heerlijke pancakes (wel op een terrasje zowaar, toen scheen de zon en net te doen!). Pretzels wel gezien, maar niet gegeten, ben er niet zo dol op.
Helaas geen cheesecake gegeten, maar misschien maar goed ook . Ben ik ook dol op, maar geen gelegenheid gehad.

Was verder geweldig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.