Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bibi63

bibi63

20-08-2014 om 19:21

Wat is een leuke badplaats in Noord-holland?

En dan denk ik aan: direct aan zee/strand. Beetje gezellige boulevard. Leuke/gezellige dorpskern. Hoeft niet al te groot, maar wel met de nodige leuke straatjes, winkeltjes en eetgelegenheden. Liefst ook nog een leuk zwembad in de buurt.
Wie heeft ideeen?
Alvast bedankt!
Bibi

Bibi

Egmond is leuk!

Brianna F

Brianna F

21-08-2014 om 12:59

Swaen

Dat wilde ik net zeggen: Egmond. In het voorjaar nog geweest.

bibi63

bibi63

21-08-2014 om 17:35

Thx

Ga ik daar eensverder op googelen

Julia64

Julia64

22-08-2014 om 18:21

wordt saai maar....

Egmond idd...
Ben er in de buurt opgegroeid en heb er familie wonen, dus kom er nog regelmatig. Gezellige straat met veel kleine winkeltjes, niet alleen de toeristenmeuk. Ook genoeg restaurantjes. Zwembad is er ook, maar daar moet je maar even op googlen. In de zomer wel erg druk, maar ik weet niet wanneer je wilt gaan.

Schoorl

Egmond is alles op loopafstand. Maar in Schoorl pak je snel de fiets om door de duinen naar het strand te fietsen.
Schoorl is ook meer heuvelachtig en heeft met de Klimduin een trekpleister vóór kinderen. Egmond trekt meer drukte van toeristen omdat het strand met de auto bereikbaar is.eigenlijk vind ik Egmond te massaal.

Ik weet niet of Schoorl een zwembad heeft, het zal wel, maar een zwembad als alternatief voor de minder mooie dagen is daar niet nodig met zulke mooie (en voor kinderen) leuke fietsroutes en wandelingen of klauwterpartijen.
In Egmond blijf je in Egmond, in Schoorl trek je erop uit en ben je actiever, is mijn mening.

Zelfs een doorgewinterde IJmuidenaar kiest voor Schoorl ;
http://krant.telegraaf.nl/krant/enverder/venster/reizen/reis.Nederland/reis.Noordholland/reis.980404egmond.bergen.schoorl.html

Katniss

Katniss

23-08-2014 om 13:53

Callantsoog?

Volgens mij ben ik wel eens door Callantsoog gereden (toen dat helemaal niet de bedoeling was en ik verkeerd was gereden). Dat zag er ook erg gezellig uit met leuke winkeltjes.

Katniss

Katniss

23-08-2014 om 13:54

bibi63

bibi63

23-08-2014 om 14:33

Callantsoog

Ga ik ook fffkijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.