Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

tjoep

tjoep

19-07-2014 om 16:26

Wasmachine Noorwegen?

wij hebben een rondreis door Noorwegen geboekt met huisjes (oa bij lillehammer, voss en bergen). Er staat nergens vermeld dat er in het park een wasmachine aanwezig is, maar info is erg beperkt. Het zijn veelal particuliere huisjes in skigebieden die in de zomer verhuurd worden.

zijn er hier mensen die al een keer een rondreis hebben gemaakt, en zo ja hoe hebben jullie het met de was gedaan? zijn er in dorpjes van die winkels waar je een wasje kunt draaien oid?

Barvaux

Barvaux

19-07-2014 om 17:29

park achterhalen

Meestal staan die huisjes wel op een soort park toch? Je moet dus even op google zoeken naar de naam van het park of via zoover. Als je denkt dat ze echt particulier zijn en dat ze niet op een park zitten moet je natuurlijk mailen naar waar je de rondreis hebt geboekt om het te vragen.

Stenna

Stenna

19-07-2014 om 18:04

mijn ervaring

op de parken is meestal wel een wasruimte met machine(s). De parken hebben, net als de campings, tamelijk veel voorzieningen. Maar in de dorpjes is vaak heel weinig, daar heb ik in elk geval nog nooit zoiets gezien.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

19-07-2014 om 23:14

Onze ervaring

in Noorwegen waren wij in twee parken. Een bij een hotel en daar was een wasserette, tweede was een particulier huisje met eigen wasmachine en droger. Maar ja, da's wel heel beperkte ervaring!

Aagje

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-07-2014 om 02:05

Waar zit je in Voss?

Misschien kan ik je op weg helpen.

Tjoep

Tjoep

20-07-2014 om 09:42

myrkdalen

We zitten in Voss in het Myrkdalen mountain resort. ik probeer er iets over te vinden maar niet gelukt. tenminste, niet over was-voorzieningen. over het huisje zelf wel, bij enkele zit bv afwasmachine enzo. maar het is grotendeels een park met huisjes die door particulieren wordt verhuurd via een bedrijf, dus verschillen per huisje. 2,5 week aan kleding mee nemen gaat niet lukken met beperkte ruimte. denk dat ik de gok ga nemen dat er wel iets te regelen is / aanwezig is.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-07-2014 om 09:52

Ik zal eens kijken

Of ik iets kan vinden.

Mijn ervaring is dat er vrij goed engels gesproken wordt. Is het een idee om er een mailtje aan te wagen? Kun je het e-mailadres van de receptie achterhalen?

Bergen is heel groot, daar zou je in ieder geval toch wel iets moeten vinden, lijkt mij.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-07-2014 om 09:57

Heb je via Buroscanbrit geboekt?

http://www.buroscanbrit.nl/vakantie/noorwegen/myrkdalen/myrkdalen_mountain_resort

Die kunnen dit soort vragen namelijk ook heel goed voor je beantwoorden. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

Noorwegenganger

Noorwegenganger

20-07-2014 om 10:30

even informeren

Wij gaan naar Noorwegen in hutten die we zelf geboekt hebben, wij kunnen voor 2 weken kleding meenemen, maar we blijven langer weg, ik heb dus de camping gemaild waar we na bijna 2 weken zijn om te informeren of ze wasmachine hebben, dit bleek zo te zijn. Bij een aantal campings stond dit wel vermeld, maar toevallig bij deze waar we na bijna 2 weken zijn niet.

Barvaux

Barvaux

20-07-2014 om 11:17

dat bedoelde ik

Mail het park waar je zit, dat bedoelde ik ook, je weet de naam dus je kunt vast wel een mailadres vinden, kan allemaal gewoon in het Engels.

Katniss

Katniss

20-07-2014 om 11:48

Haha

Ik heb een rondreis door Zweden en ga er vanuit dat ik wel ergens een wasmachine tegenkom. Anders wordt het afzien en rommelen in een emmer. Ik neem in ieder geval wasmiddel mee.

Stenna

Stenna

20-07-2014 om 13:12

Bergen

is inderdaad een stad, geen dorpje. Met erg veel voorzieningen en toerisme, want de cruiseschepen leggen er aan. De parken met trekkershutten hebben op het terrein zelf eigenlijk altijd voorzieningen, in Noorwegen (hele gemeenschappelijke keukens zelfs).

tjoep

tjoep

20-07-2014 om 21:44

ik zal eens op jacht gaan naar een emailadres en kijken of er wat informatie vandaan komt. met een wasemmer aan de slag gaan, dat wordt ' m zeker niet dus hoop dat het gaat lukken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.