Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hermelientje

Hermelientje

09-11-2015 om 14:56

Warner bros. Harry Potter London

Wij willen naar de Warner Bros studios bij London. Nou weet ik dat je vooraf kaarten moet kopen. Maar wat is nou handiger, kaartjes met bustour vanaf Londen of alleen toegangskaartjes en op eigen gelegenheid met de trein naar de studios?

Angela67

Angela67

09-11-2015 om 15:46

Hermelientje

Hermelientje

09-11-2015 om 16:53

top!

Super, ik heb de aanwijzingen meteen uitgeprint!

Hermelientje

Hermelientje

14-11-2015 om 15:43

gelukt!

ik heb kaartjes rechtstreeks bij de Warner Bros studio's gekocht. We hebben er zin in!

hermelientje

Wij gaan binnenkort naar Londen en ik overweeg dit ook te boeken. Ik ga zo het oude draadje lezen, maar wil je nu alvast vragen: ben je al geweest, en hoe was het?
Ik heb even gekeken en vond het behoorlijk aan de prijs, dus ik wil de kinderen hier alleen mee verrassen als het ook echt erg leuk is.

Groeten,

Temet

helaas

Net even gekeken, maar op de dagen dat wij in Londen zijn is alles al uitverkocht. Jammer maar helaas. Geen boterbier voor ons!

Groeten,

Temet

Hermelientje

Hermelientje

06-01-2016 om 20:26

Temet

Nog niet, maar we hebben de kaartjes wel al in huis. Het duurt nu niet lang meer!

Ik zal uit jouw naam een slokje boterbier nemen

Net geweest

Mijn zoon van net 9 vond het erg mooi, alhoewel het voornamelijk een museum is waar je dingen leest en bekijkt. Op een paar dingen na is het dus niet erg interactief en je moet wel echt een HP fan zijn. Dat boterbier vond ik maar zo zo .

Hermelientje

Hermelientje

07-01-2016 om 08:40

Petal

'Dat boterbier vond ik maar zo zo '

ja, dat hoor/lees ik overal

temet

wij zijn in de zomer geweest, met vier harry potter fans. Wij vonden het ontzettend leuk, we zouden morgen zo nog een keer willen gaan. Wat ze hebben gedaan is alles uit de sets van de films bij elkaar zetten, met uitleg er bij. Van huizen, de bus, en kleding tot en met de complete kamer van Dumbledore of het huis van de wemels. Als je de films kent, is het echt leuk om te zien hoe zo'n film tot stand is gekomen, hoe het gefilmd is.

het boterbier vonden wij ook niet zo lekker, maar och het feit alleen al dat je boterbier kunt drinken maakt het goed

nu sparen voor het harry potter pretpark in Florida!

Vergeet niet een zak smekkies in alle smaken mee te nemen

Ze zijn belachelijk duur, maar het is zo leuk! Er zitten er echt tussen die naar natte krant smaken, naar te lang gekookte sperzieboontjes, en naar Spaanse peper......

Ingrid ( al 3 jaar geleden, het was toen net open volgens mij,,..)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.