Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Juno

Juno

03-05-2015 om 16:45

Waar eten in Londen met kind?

Binnenkort ga ik een paar dagen naar Londen. Onze dagen zijn al goed gevuld en ik weet dat er meer dan genoeg eettentjes zijn maar waar is het leuk, niet al te duur en bovenal lekker vegetarisch eten? Dochter is niet een hele makkelijke eter, met indiaas of thais doe ik haar wel een plezier, Chinees, Frans, Brits, pizza ed is lastig.

mijk

mijk

03-05-2015 om 19:00

indiaas is het meest britse eten

Dus dat vind je overal!

Snap je vraag echt niet

Het hangt er toch helemaal vanaf waar je zit in Londen. Is megagrote stad. Als wij hier een adres gaan geven is de kans groot dat je daar zomaar een half uur voor moet reizen. Of langer.
Je kijkt toch gewoon in de straat wat er is.

Mikke

Mikke

03-05-2015 om 19:45

Waar je wil

Je kan in Londen overal eten, en Indiaas al helemaal. Ik zou gewoon kijken waar je bent als je honger krijgt... Bij twijfel check ik -als ik internet heb- Tripadvisor of Yelp, zo zijn we nog wel eens aan kleine pareltjes gekomen.

Juno

Juno

03-05-2015 om 20:46

Nou

Grote kans dat iemand een waanzinnig vega-restaurant in het centrum weet, zo eentje die je niet had moeten missen. Dat is toch helemaal geen gekke vraag? De laatste keer dat ik in Londen was at ik nog vlees en ik zou niet weten hoe het vega-aanbod is, nooit op gelet. Nu ben ik afgezien van vlees en wat allergieën een vrij makkelijke eter maar dochter niet.
Ik weet dat er genoeg Indiaas is, maar hebben ze ook keus in vega? Ik neem een hotel ergens in Earls Court, voor kind is het de eerste keer in Londen dus we zullen de hele tijd in het (grote) centrum zijn.
Fiorucci, bedankt voor de link, heb al het eea opgeschreven.

Oké

Blijkbaar reis ik anders dan jij. Voor een restaurant ga ik zeker met een kind niet verder dan 10 minuten loopafstand op zoek naar iets. En nu je zegt dat je in Earls Court zit, maakt een tip wel wat makkelijker. Massala zone is toegankelijk en lekker. Ook in Earls Court. Zelfs mijn Indiase vader vindt dat lekker en redelijk authentiek.

Lekker japans in buurt van metro earls court

http://www.kapparestaurant.co.uk/New%20Website/Food.html

Een straat verder zit er nog een japans restaurant. Maar van kappa kan je in ieder geval het menukaart op de website bekijken.
Met vier man moesten we reserveren, met zijn tweeën zal dit eenvoudiger gaan, lijkt mij.

Juno

Juno

03-05-2015 om 23:36

Vast lekker

Maar weinig keus in vegetarisch.

Ulla

Ulla

04-05-2015 om 10:30

Veel vegetarisch

Mijn ervaring is dat er veel vegetarisch eten is in GB. In een pub kun je ook lekker eten, ook daar veel keus voor vegetariërs.

Ulla

Ulla

04-05-2015 om 10:32

Indiaas

En bij een Indiaas restaurant zijn er echt heel veel vegetarische gerechten!
En wat bedoel je met Brits? De traditionele gerechten, neem ik aan. De moderne Britse keuken vind ik uitstekend!

Fiorucci

Fiorucci

05-05-2015 om 12:52

Klopt

In Londen is het heel gebruikelijk dat een restaurant, hoe klein ook, vegetarische gerechten op de kaart heeft staan. En indiase restaurants allemaal, zonder uitzondering.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.