Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

11-12-2013 om 21:12

Waar een beetje betaalbare zon in de kerstvakantie?

Dringend behoefte aan wat rust en wat lekker weer, maar weet niet of dit nog gaat lukken. Ik ben op zoek naar zon in de kerstvakantie voor vijf personen, budget €3500, eventueel €4000. Kinderen zijn te oud om in het vliegtuig op schoot te mogen. We zijn niet dol op de standaard appartementen, het mag best wat anders dan anders.

Lijkt me wel

Voor dat bedrag kan je best een week AI naat Turkije ofzo, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt. Kijk eens bij Eliza was Here, die hebben niet zulke standaard accomodaties en in Andalusie of Lanzarote is het ook mooi weer. Wij zijn afgelopen zomer met EwH op vakantie geweest en dat is goed bevallen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

11-12-2013 om 22:02

Leuk, maar te koud

Leuke bestemmingen maar ik vind het te koud. Wil graag echt wat zon, zeg een graad of 25.

Tja..

Als je verder weg wilt dan wordt het lastiger voor dat budget. Misschien is dan Gambia nog een optie
De Kersttijd is ook niet een tijd voor leuke aanbiedingen.

Stenna

Stenna

12-12-2013 om 00:22

zo warm

is het met kerst op korte afstand alleen in Egypte volgens mij, en daar wil je nu niet heen (te onrustig, tamelijk gevaarlijk). Verder weg: Florida? Geen idee of je dat redt met het budget, voor een weekje misschien wel. Ook de antillen, maar dat is zeker duurder met kerst.

De zon is gratis

Sorry, kon het niet laten....

Succes met zoeken. Helaas zit onrust vaak ook in jezelf, ik hoop dar je dat van je af kunt schudden.

Florida

Zou normaal voor dat budget moeten lukken, is helemaal niet zo duur. Maar wél met Kerst als alle Snowbirds komen. Überhaupt moeilijk om er iets te vinden nu.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-12-2013 om 14:32

Knoop doorgehakt

We gaan niet. Het is te kort dag om het goed te regelen met het budget dat we hebben en naar een leuk land te gaan. We gaan het nu wel deze twee weken regelen voor de voorjaarsvakantie.
Bromvlieg, soms kan je ontzéttend toe zijn aan vakantie. Wij zijn de afgelopen drie jaar niet met gezin weg geweest, ik heb flinke zorgkinderen en ben dit jaar een aantal maanden ziek geweest. Natuurlijk heb je overal zon, maar hoe lekker is het om even met het gezin weg te zijn en je niet van orthopedagoog naar psychiater naar ziekenhuis hoeft te haasten?

Hun?

Hebben jullie dan 2 weken voorjaarsvakantie? Lucky you!

Ik ben overigens altijd toe aan vakantie hoor, maar kan me ook maanden vermaken met alle voorbereidingen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-12-2013 om 18:36

Nee, ik deze weken gebruiken om de vakantie voor te bereiden. Voorjaarsvakantie is maar één week.

mademoiselle

mademoiselle

22-12-2013 om 10:59

Uitstapjes

Ik weet niet waar je woont Rosa, maar een paar uitstapjes naar een luxer subtropisch zwembad kan je soms ook al een heerlijk rust moment geven, vooral als de kids allemaal een zwemdiploma hebben. Anders dagje ballenbak is ook voor de kids geweldig spelen en jij kan dan misschien ff een blad als happiness of vriendin lezen.
Ik weet dit is geen vakantiezon, maar toch een uitstapje plannen! Voelt misschien wel als relaxt dagje. Assen is helemaal mooi, sauna's erbij, zonnebankje, bubbelbaden, drinken bij de prijs inbegrepen! Veel plezier in ieder geval in deze thuis blijf vakantie...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.