Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantieganger

Vakantieganger

17-01-2014 om 10:26

Vraag over boeking

Ik heb afgelopen dinsdagavond rechtstreeks bij een camping geboekt in Frankrijk. Bij het boeken moest ik wel een voorschot betalen. Dit heb ik via de creditcard gedaan. Ik heb daarna een bevestiging ontvangen waarin stond dat de reservering succesvol is verlopen maar dat ik nog een officiele bevestiging krijg. Die officiele bevestiging heb ik nog steeds niet ontvangen. Kan ik mijn reservering nog terugtrekken? Of ben ik dan het voorschot kwijt. Met creditcard is het toch zo dat het een soort van gereserveerd hebt en nog niet officeel hebt betaald of zie ik dat verkeerd? Ik heb inmiddels een andere camping gezien die me ook aanspreekt maar ik wil niet te lang wachten anders is die vol. Of moet ik het weekend nog even afwachten op die andere camping? Heeft iemand tips of ervaring met zoiets?

amk

amk

17-01-2014 om 10:31

bellen of mailen

gewoon bellen of mailen of je reservering is doorgekomen.

Angela67

Angela67

17-01-2014 om 10:31

camping bellen?

meestal spreken ze wel Engels tegenwoordig.
anders je creditcard maatschappij bellen of je saldo bekijken?
gr Angela

dat hangt

Af van de annuleringsvoorwaarden van de camping. Die zijn vast wel te vinden op hun site.

Vakantieganger

Vakantieganger

17-01-2014 om 10:57

Bedankt voor de snelle reacties. De voorwaarden kwam ik tegen met de boeking maar ik weet niet meer wat er precies instond. Op de site zelf zie ik het niet staan. Ik ga denk ik een mailtje sturen. Het geld zelf is er nog niet vanaf gehaald. Bovendien reserveer je dat volgens mij. Als een soort borg. Vandaar ook mijn vraag of ik de aanvraag nog kan terugtrekken.

amk

amk

17-01-2014 om 11:09

bellen

ik zou eerst bellen, dat gaat sneller en je weet zeker dat je vraag door komt.

ook gehad

bij rechtstreeks boeken, toen heb ik gemaild in het Engels en ik kreeg 2 dagen later een mail terug dat t geregeld was. Zou ik gewoon ook even doen.

Vakantieganger

Vakantieganger

18-01-2014 om 14:38

Bericht maar

Ik had me voorgenomen om maandag even te bellen, mocht ik dan nog niks hebben gehoord. Nu krijg ik een mail dat de boeking niet kan worden geaccepteerd met de volgende zin er bij.

the delay of 72 hours, imposed by the quality charter 'Secure Holiday' for manual verification of availability, has been exceeded.

Ik begrijp dat er een 72 uur is overschreden en ik kan het op zich wel vertalen naar het Nederlands maar dan begrijp ik alsnog niet wat ze hier mee bedoelen. Iemand een idee?????

Ik denk

dat de organisatie "Secure Holiday" 72 uur nadat jij de boeking hebt gemaakt, de beschikbaarheid nog niet heeft gecheckt en dat daarom de boeking niet is geaccepteerd.

Waarschijnlijk kan deze camping ook via andere kanalen geboekt worden en heeft de camping "secure holiday" ingehuurd om beschikbaarheid nogmaals (manual) te checken.

Molleke

Molleke

19-01-2014 om 12:01

Bedankt Shonagh

Voor je reactie en de duidelijkheid die je mij nu hebt gegeven. Ik heb nu net een mail de camping gestuurd en deze mail bijgevoegd en of zij nu duidelijkheid willen geven of boeking nog mogelijk is of niet.

Bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.