Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Volgende week ineens vrij...waar nu lekker en leuk?

Ik heb de laatste week van november onverwacht vrij, man probeert nu ook vrij te krijgen. Waar zou t nu lekker zijn om een week of 6dagen lekker van een zonnetje te genieten? T is de eerste keer dat we zonder kinderen gaan, ik vind t wel spannend. Echt heel ver weg wil ik eigenlijk niet.
Ik ben nu aan t kijken naar de Canarische eilanden.
Meer tips? Graag!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-11-2016 om 11:57

Zag op Facebook

Iets over Cyprus voorbij komen. Zag er mooi en zonnig uit. Las over een temperatuur van 26 graden.
Verder denk ik aan Eilat, maar weet niet of dat nog haalbaar is mbt de politieke situatie in die regio.

Aagje

Bennikki

Bennikki

13-11-2016 om 13:03

Canarische eilanden

Toen ik nog op voor een reisbureau werkte kreeg ik deze vraag vaak. Eigenlijk kwamen we dan altijd uit op de Canarische Eilanden, en Egypte, maar dat wil je waarschijnlijk niet. Voor andere bestemmingen binnen Europa geldt dat je mazzel kunt hebben, maar ook pokkeweer.
Hoe groener het eiland (la Palma) hoe meer kans op regen. Tenerife en Gran Canaria zijn denk ik het goedkoopst en hebben ook prachtige plekken. Je gaat sowieso in een goedkope tijd!

Juno

Juno

13-11-2016 om 21:41

Israel

Ik hoorde van kennissen dat het in Israel momenteel echt heerlijk weer is. Tegen de dertig graden. Maar ja, je moet maar net naar Israel willen natuurlijk.

Mara

Mara

14-11-2016 om 06:57

Kaapverdië

Is dat nog een optie?

Zuidelijker dan de Canarisch Eilanden, dus vermoedelijker iets warmer.

Ca. 6 uur vliegen, 2 of 3 uur tijdverschil en erg leuk om eilandtour te doen buiten je all inclusive. Wij zaten op Sal en konden ook zo met taxi (3 euro) naar het plaatsje Santa Maria. Het leuke vond ik dat het Afrikaans is, maar dat je er zonder prikken en pillen naar toe kon.

Knutselkei

Knutselkei

14-11-2016 om 07:08 Topicstarter

Ik ga kijken

En duimen dat man ook vrij krijgt, haha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.