Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vliegreisvraag - eindbestemming of geen eindbestemming

dochter heeft een vliegticket buiten europa geboekt, heen direct van amsterdam naar eindbestemming. De terugreis twee maanden later gaat weliswaar via amsterdam maar de eindbestemming is dusseldorf, zo staat dat op haar ticket.
Zou ze er toch in Amsterdam uit kunnen? Wie heeft daarmee te maken gehad?

Melle

Melle

30-05-2014 om 15:59

Zonder bagage

De maatschappij is er niet blij mee, maar als je er tussenuit piept kunnen ze daar weinig aan doen. Het kan natuurlijk alleen als ze geen ruimbagage meeneemt.

Overigens alleen doen op de terugweg, niet op de heenweg. En ook niet vaker dan heel af en toe!

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

30-05-2014 om 16:14 Topicstarter

het gaat om de terugweg

en inderdaad, het leek me ook knap lastig. Want ze heeft wél ruimbagage. Nou ja, dan moet ze opgehaald worden in Dusseldorf. Niks aan te doen.

Vakantieganger

Vakantieganger

30-05-2014 om 17:25

Waarom naar Dusseldorf

Ik boek veel reizen en soms wordt een ticket goedkoper als je er nog een betemming achteraan plakt! Onlogisch, maar waar. Waarschijnlijk heeft dochter wel de goede vluchten geboekt, maar dit traject er extra/gratis bij gekregen. Vraag het even goed na bij de luchtvaartmaatschappij hoe het moet met de bagage als je tussentijds wilt uitstappen!
Want behalve dat je naar D moet rijden om haar op te halen, ze is ook veel langer onderweg. Met wachttijd in Adam, enzo...

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

30-05-2014 om 21:56 Topicstarter

Op jacht naar goedkoop

En zo heeft ze dit ticket geboekt. Inderdaad zal het wel zoiets zijn. Was gewoon benieuwd naar ervaringen. Tja het is jammer van de extra wacht- en reistijd. Maar och, op twee maanden afgezet valt het mee

gewoon naar Dusseldorf

Zit je met de trein zo in Nederland en is omdat het kleiner is veel pretyiger aankomen.

Dalarna

Dalarna

01-06-2014 om 11:27

ja dirksmama

Maar als je eerst in Amsterdam landt is dat wel errug onlogisch toch! Voor een beetje prettig aankomen en weer terug treinen ben je dan wel veel langer bezig.

Anneke

Anneke

01-06-2014 om 12:39

dalarna

Het ligt er aan waar je woont. Voor ons is het sneller om naar Dusseldorf te gaan dan naar Sghiphol

Dalarna

Dalarna

01-06-2014 om 21:11

Anneke

Tja dat kan ik ook begrijpen maar als je eerst in Adam aankomt kan ik me niet voorstellen dat je dan niet sneller thuis bent als je daar een trein kan pakken, waar je ook woont in Nederland.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.