Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Iva

Iva

24-12-2016 om 08:38

Visum Egypte

Wij gaan januari op vakantie naar Egypte met 2 pers., we hebben een visum nodig die halen we op het vliegveld daar maar hoeveel kost het eigenlijk (kan ik dat alvast contant apart leggen)

Taruh

Taruh

24-12-2016 om 09:12

google

even googelen: € 15 pp

Steffen Boksma

Steffen Boksma

25-04-2017 om 13:22

visum aanvragen

Ik heb net een visum aangevraagd voor Egypte met (Link verwijderd door Forumbeheer) Een hele handige site, zonder al teveel moeite een visum kunnen aanvragen. Je hoeft verder niks te doen. Heel erg handig.

Angela67

Angela67

25-04-2017 om 13:40

gut steffen

je hebt wel heel hard geld nodig om zo opzichtig reclame te maken. Weet je wat nou zo leuk is? het levert volgens mij juist negatieve publiciteit op, dit soort berichtjes. En het is flauw als je niet gewoon de regels van het forum volgt: als je betaalt voor adverteren op een forum zoals dit krijg je misschien niet heel veel omzet, maar wel een positieve naamsbekendheid.
gr Angela
ps spam gemeld

Paspoort

Voor het voortijdig aanvragen van een visum moet je je paspoort inleveren. Handiger is om je visum op de luchthaven Heliopolis te regelen. Dat is ook tegelijk een stuk goedkoper.
En anders zou ik het gewoon via de ANWB doen, die hebben ook een service.

E-visum aanvragen

Het is ook mogelijk om een e-visum voor Egypte aan te vragen, dan hoef je niet te wachten op de luchthaven (dit kans soms een paar uur zijn bij drukte). Dit e-visum is een digitaal visum welke vooraf online is aan te vragen via: (link verwijderd door forumbeheer)

vlinder72

vlinder72

24-09-2018 om 14:47

Leichim

Die site is dus een absolute afrader. Spam dus waarschijnlijk. Een e visum voor Egypte kost 25 dollar en geen 35 euro.

Gewoon via de officiële website aanvragen.

Eigen ervaring

Bij ons was het inderdaad 25. Ik raad aan om contant geld mee te nemen, want er waren een aantal reizigers die dit om deze reden van andere moesten lenen (heel gedoe).

Ad Hombre

Ad Hombre

22-11-2018 om 09:11

Necroposting

Dit draadje is 2 jaar oud!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.