Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Flow

Flow

16-08-2016 om 10:23

Villa huren in Zuid Spanje?

Hi allemaal,

ik wil graag een villa huren in Zuid Spanje via (link verwijderd door forumbeheer)

Ik vroeg me af of er iemand al eens eerder gehuurd heeft via deze site?
Hoe beviel de accommodatie zelf, maar ook de omgeving?
En is het ook leuk voor kleine kinderen? Denk in de leeftijd van 2 tot 6 jaar.

Ik hoor het graag!

Fransien

Fransien

16-08-2016 om 10:59

Geen ervaring met de site

Wat ik meestal doe is de personen die de reviews hebben geschreven googelen, als ze niet te vinden zijn waag ik me niet aan die site.

Anders

Ik was vorige week met mijn gezin naar deze villa in dezelfde omgeving. Het was de hemel. Mijn beste airbnb ervaring ooit. Niet bijzonder goedkoop maar Spanje zelf is spotgoedkoop dus dat compenseert een hoop.

https://airbnb.com/rooms/2951863?s=8&user_id=1252546&ref_device_id=df35422c675e3a7dab7e625808ede3f13b323ebf

Helena

Helena

18-08-2016 om 22:15

Review googelen

Fransien, ik laat nooit mijn echte naam achter op reviewsites. Ik vermoed dat meer mensen dat doen. Maar mijn beoordeling is wel altijd echt.

vlinder72

vlinder72

18-08-2016 om 22:31

Fransien

Hoe doe je dat dan, die namen googlen. Ik laat ook beoordelingen achter maar dan heet is familie Visser. Of Helga of weet ik veel hoe.

Ik lees beoordelingen wel kritisch. Teveel goede beoordelingen (van die lyrische zijn verdacht). En ook mensen die maar door gaan over de geweldige beheerder of eigenaar vind ik niks. Dat kan echt zijn maar ik wil op vakantie niet steeds gezellig kletsen met de eigenaar of beheerder. En ik heb ook geen interesse in samen dineren of lunchen. Negatieve beoordeling lees ik ook kritisch. Immers mensen die mekkeren over te weinig entertainment, te weinig andere Nederlandse kinderen, een koud zwembad, te kleine staplaatsen doen mij niks. Wij huren toch een stacaravan. Onze kinderen maken nooit vriendjes op een camping en de hele dag rondhangen in een zwembad doen wij toch niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.