Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wandelaar

Wandelaar

23-04-2014 om 00:51

Vierdaagse Nijmegen

Ik ga de Vierdaagse van Nijmegen lopen in juli en ik zoek tips. Door een beperkt budget heb ik goedkope adressen nodig voor de overnachtingen en eten daar. Ik ga voor schoon, veilig en een redelijk bed. Iemand?
Is er eigenlijk geen ruilsite? Ik 4 nachten daar en iemand anders 4 nachten bij mij. Zou ideaal zijn

Site

Volgens mij is er gewoon een site waar je je kunt melden als je een bed zoekt. Je wordt dan gekoppeld aan een gastgezin die je een slaapplaats biedt en maaltijden verzorgt. Ben even te lui om het precies op te zoeken, maar het is vast makkelijk te googlen. De prijzen weet ik niet precies, maar ik gok dat het een 30 euro per dag is?

Een ander idee is om op de vierdaagsecamping te gaan zitten. Dan moet je wel zelf je maaltijden verzorgen natuurlijk.

Een ruilsite ken ik niet, maar ik weet wel dat veel Nijmegenaren de stad tijdens de vierdaagse ontvluchten. Dus wie weet heb je een gat in de markt gevonden!

Theekopje

Theekopje

23-04-2014 om 20:23

Wandelaar

Wandelaar

24-04-2014 om 18:48

Site

Dank. Die site had ik al gevonden. Waarchijnlijk de goedkoopste oplossing maar ik had eigenlijk gehoopt op iets nog goedkopers Meedoen zat niet in de planning dus ik heb niet de kans gehad om er geld voor weg te leggen en zoiets pakt altijd duurder uit. Maar ik denk dat het die vierdaagsebed maar wordt.

Theekopje

Theekopje

25-04-2014 om 14:49

Vraag en aanbod

Tsja, je wil in net die ene week dat er tienduizenden mensen een fatsoenlijk en veilig bed in Nijmegen willen, een bed voor minder dan 30 euro per nacht zien te vinden?
Dat wordt heel moeilijk . Het zijn niet alleen de lopers, maar ook de feestgangers, vrijwilligers, aanmoedigers en familieleden. Iedereen zoekt logies, liefst allemaal schoon en veilig en op kleine afstand. Je kunt natuurlijk 'ns geluk hebben, maar ik zou er niet te veel tijd in steken om nog goedkoper uit te zijn.

Mieke

Mieke

25-04-2014 om 14:52

Camping

Mijn familieleden staan altijd op de camping in Herpen. Met de auto naar het station en dan de rechtstreekse trein naar Nijmegen.

Wandelaar

Wandelaar

25-04-2014 om 23:05

Tips

Dank voor de tips en ik denk dat je helemaal gelijk hebt Theekopje. Ik blijf maar zoeken maar ik ga gewoon iets kiezen. Goedkoper dan dat vierdaagse bed zal het niet worden en als ik nog lang wacht is er misschien geen plek meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.