Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

BO

BO

24-02-2016 om 10:08

verse campingtips

We waren eigenlijk al zeker over een vakantie in Engeland dit jaar maar mijn vader is overleden en dat hakt er flink in financieel dus we willen wat bezuinigen dit jaar.

We zoeken een stacaravan met normale bedlengtes (200 cm) en een tv aan boord voor max 750/800 euro per week op 800 km van Utrecht op een camping waar ook pubers komen en opeens is tafeltennis een breekpunt geworden. Ook zoeken we een stacaravan in Nederland voor max 900 euro per week met dezelfde 'breekpunten'. Liefst grensgebied Zeeland/Brabant of wellicht een waddeneiland.

Wie weet er wat?

Marie

Marie

24-02-2016 om 10:30

Terschelling

Ik zou zeggen Terschelling, maar grote kans dat er niks meer vrij is in de zomer.

De enigste eis is dus een tafeltennistafel op de camping?

Echnie

Echnie

24-02-2016 om 10:50

heerlijk zo'n breekpunt

Een tafeltennistafel is echt overal wel aanwezig, ook op de meest simpele campings. Ik wou dat mijn kinderen zo weinig eisen hadden.

Echnie

Echnie

24-02-2016 om 10:52

Franceloc

Heeft mooie campings met ook veel faciliteiten voor pubers. O ja, die bedlengte lukt tegenwoordig altijd wel ik zou dus letten op de bedbreedte. Die is soms maar 140 en dat is voor mij te krap.

BO

BO

24-02-2016 om 12:29

lol

Kinderen waren bang dat er geen vakantie kwam dus de eisen zijn niet zo hoog maar de tv is dus ook wel een breekpunt. Ik zit eigenlijk richting Tsjechië te denken maar inderdaad, we zijn wat aan de late kant voor huurstacaravans denk ik?

thuiszitter

thuiszitter

16-03-2016 om 07:42

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.