Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Birgit

Birgit

03-09-2015 om 12:06

Valet parking schiphol

Voor een komende vakantie ben ik op zoek naar een valet parking service bij Schiphol. Die zijn er genoeg maar ik zie ook heel wisselende kritieken. Wat zijn de ervaringen hier? Ik heb in een ander draadje gezien dat Ingrid en Lotje daar wel eens gebruik van maken, ik ben benieuwd bij jullie waren en hoe dat beviel?

hier

Hebben wij wel eens gebruik gemaakt van "schiphol Holiday valte parking" en daar waren wij heel tevreden over.
Dit jaar hebben wij gekozen voor "park fly rent". En dat beviel nog veel beter! Je auto wordt dan mogelijk verhuurt tijdens je vakantie. Je parkeert gratis, wordt naar de vertrekhal gebracht en daar bij terugkomst ook weer opgehaald (dit ging allemaal heel netjes en snel). Je auto krijg je van binnen en van buiten gewassen terug. En als je auto veel verhuurd wordt verdien je er ook nog aan (niet zo veel, maar toch). En zelfs als 'ie niet verhuurd wordt is het dus allemaal gratis.
Helaas is onze auto er nu te oud voor. Deze keer hadden ze hem geaccepteerd, maar in een maand tijd is hij maar 2 dagen verhuurd geweest. Dat loont voor het bedrijf natuurlijk niet. Dus volgende keer willen ze hem niet meer.

hmmm

valte = valet.
verhuurt = verhuurd

Sleutels

Ook al is een auto maar een gebruiksvoorwerp, delen met anderen ( jippox; park fly rent) vind ik niets. Wij roken niet.
Er zijn vergelijkingssites en bij sommige parkeerdiensten hoef je niet je sleutel af te geven, fijn idee. Daar betaal ik liever wat meer voor.

Birgit

Ik weet niet meer welke het was..man had het geregeld. Maat als je t graag wilt weten moet je het zeggen, dan vraag ik het na.

Wij gaven wel de sleutel af. Maar km stand werd genoteerd, zodat je zeker wist dat er tijdens je vakantie niet met de auto gereden werd..

Ik vond het super service. Je stapt recht voor de vertrekhal uit, en als je terugkomt bel je een half uurtje vt voren en staat je auto ook recht voor de aankomst hsl weer klaar. Heerlijk. En amper duurder dan de parkeerplaats bij schiphol...

Osdorp

Osdorp

04-09-2015 om 11:16

nog goedkoper

Iedereen afzetten, een rijdt naar Amsterdam Osdorp of Amsterdam Nieuw Sloten. Parkeert daar de auto vlakbij de bushalte van bus 69.
In de bus, hoppatee. En op de terugweg even de auto halen.

Osdorp/ Nieuw Sloten

En dan maar hopen dat je auto niet ingebroken wordt omdat die daar zo lang stil staat.

Valet

Park2fly heb ik goede ervaringen mee. Gebruik ik voor vakantie en zakelijk.

nog een:

Parkflyvalet

Osdorp

Osdorp

04-09-2015 om 13:50

Flanagan

Ja dat is waar. Want er wonen echt alleen maar criminelen in die twee wijken.

Birgit

Birgit

04-09-2015 om 15:57

Fijn die reacties!

Verhuren gaan we niet doen, dan kost het parkeren maar wat, op de prijs van de vakantie mag dat er bij. Sleutel afgeven is volgens mij nu juist de bedoeling bij valet en daar heb ik geen moeite mee. We kunnen ook de auto zelf op een parkeerterrein zetten en met een shuttlebusje naar de vertrekhal gaan, maar juist dat valet lijkt me fijn en kost niet zo heel veel meer.
Die bus 69 rijdt vast niet zo vaak in het holst van de nacht...want dat is wanneer we weer terugkomen. En ik heb geen zin om te gaan zitten wachten tot die weer eens langs komt rijden.
Lotje parkfly had ik ook al gezien en dat sprak me aan. Als dat goed is bevallen dan denk ik dat we daar gaan reserveren. Ik zal ook nog even kijken bij park2fly.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.