Getest! De meest hippe en kidsproof slaapbank, die ligt als een boxspring (en met kortingscode!)
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tine Winkel

Tine Winkel

03-02-2017 om 12:35

Vakantiehuisje met alle slk op BG

Mijn moeder, ver in de 80, wil met 3 schoonzussen op vakantie in een huisje op de veluwe. Omdat ze minder goed ter been zijn, willen ze een huisje met alle slaapkamers op de begane grond. Maar ik kan het niet eenvoudig vinden, je kunt dat nl niet invoeren als zoekcriterium. Maar misschien weet iemand hier spontaan een park te noemen? Liefst een huisje met 4 slaapkamers...

Milcham

Milcham

03-02-2017 om 12:46

Molecaten

Bij Molecaten zijn diverse bungalows met alle slaapkamers op de begane grond. Diverse parken in dat gebied, Leemkule, De Koerberg, landgoed Molecaten. Als ze allemaal een eigen slaapkamer willen, moeten ze denk ik wel voor een groter huisje gaan omdat eigenlijk van een gezinssituatie wordt uitgegaan waardoor er stapelbedden of tweepersoonsbedden gaan.
Molecaten.nl

Vesta

Vesta

03-02-2017 om 12:59

Triva

Triva

03-02-2017 om 17:34

oef

Vier slaapkamers op de begane grond zal lastig worden. Ze kunnen dan beter zoeken naar twee huisjes naast elkaar wellicht? Of appartementen?

vlinder72

vlinder72

03-02-2017 om 17:59

Landal

Landal heeft huisjes met vier slaapkamers op de begane grond. Bijvoorbeeld Landal Coldenhove (huisje 8C) en landal twenhaarsveld.

Ze hebben er vast nog veel meer.

Ik ken beide parken en ik vond ze allebei leuk.

Specht

Specht

03-02-2017 om 18:06

Landal

Kijk bij Landal gebied Veluwe en dan naar de acht persoons huisjes, en je vindt ze op verschillende parken.
Wijs ze ook even op de last minute aanbiedingen, dit scheelt vaak veel geld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.