Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantie portugal

Wie heeft er tips voor een vakantie in Portugal. We willen liever niet in een flatgebouw-hotel maar in iets kleinschaligers, aan de kust in de Algarve.

Eva

Eva

23-03-2015 om 15:41

15 min rijden van Albufeira?

Ik weet iets leuks, redelijk kleinschaligs op ca 15 min rijden t.n.v. Alburfeira. Dus niet aan de kust.

Als je interesse hebt, kan ik het opzoeken.

Kan wel goed zijn dat het voor komende zomervakantie al helemaal vol zit...

Met hoeveel personen ben je en hoe oud zijn de kinderen?

En vergeet vooral niet de prachtige baaien (o.a. die ten westen van Albufeira) te bezoeken. Geweldig! Ik vond de Algarve erg leuk, veel leuker/mooier dan ik verwacht had.

Vakantiehuis met foto's

Wij slagen vaak voor een huisje via topic travel.
Ik zie dat ze ook huizen in Portugal aanbieden, met leuke foto's. ik ken verhalen dat sommige aanbiedingen van vakantiehuizen vals zijn. Maar dat hebben wij bij deze organisatie nooit meegemaakt.

Zelf vermijden we huizen met open haard of waar honden toegestaan zijn. Die huizen worden minder schoon achtergelaten.-

Kijk eens..

Bij Eliza was Here voor leuke, kleinschalige accomodaties. Of bij AirBnB, Topic Travel, Micazu voor een particulier huis.

Karin*

Karin*

24-03-2015 om 21:27 Topicstarter

bedankt

Bedankt. Ik ga t eens bekijken.

Zonnetje

Zonnetje

25-03-2015 om 10:33

Altura

Kijk eens in Altura, klein plaatsje ten oosten van Faro. Aan de kust, kleinschalig en lange mooie zandstranden!

Jip

Jip

31-03-2015 om 21:59

Prainha Village in Alvor

We waren er een aantal jaren geleden en het was een de mooiste locaties waar we ooit tijdens de vakantie hebben gelogeerd. Mooie huisjes, prachtig zwembad en een heerlijk strand. Ook Alvor is een pittoreske badplaats.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.