Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-08-2014 om 19:13

vakantie in zeeland

Voor volgend jaar ben ik op zoek naar een leuke vakantie in Zeeland.
Wensen zijn: liever geen caravan, beetje bij de zee, met overdekt zwembad in de buurt en er moeten 2 honden meemogen.

Heeft iemand van jullie nog de gouden tip?

Brianna F

Brianna F

02-08-2014 om 19:14

Camping Port Zelande

Zie onderwerp

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-08-2014 om 20:49

Iets minder duur

Brianna, dank je wel voor de tip. Ik zoek alleen iets wat net wat minder duur is.
Ik wil voor een week eigenlijk niet meer kwijt zijn dan 1000 euro. De schoolvakanties vallen hier dan vol in het hoogseizoen, dus dat bedrag is aan de lage kant.
Een stacaravan voor dat bedrag gaat me wel lukken. Maar met een puber, een 6 jarige en 2 hondjes is dat toch wel krap. Dus vandaar mijn vraag of iemand nog een huisje ergens weet wat niet bovenaan staat als ik google.
We zitten niet te wachten op animatie oid. Maar bij de zee en een zwembad in de buurt voor bij slecht weer is toch wel een vereiste.

Hadewich

Hadewich

02-08-2014 om 21:06

Misschien staat hier iets tussen?

http://www.homeaway.nl/vakantie-vakantiehuis-vakantiewoning/nederland/vlissingen/r19197

Tussen Middelburg en Vlissingen in zit een overdekt zwembad, het Vrijburgbad. Ook in Domburg, Kamperland en Goes zijn overdekte zwembaden. Als je aan de kust zit op Walcheren is er altijd wel strand in de buurt. Alleen bij Veere en Arnemuiden zit je aan het Veerse Meer. Daar zijn wel een paar opgespoten strandjes en verder gewoon grasland waar je kunt zonnen/voetballen etc.

Evanlyn

Evanlyn

03-08-2014 om 00:23

RCN

RCN park De Schotsman in Veere is een stuk minder duur dan Port Zelande en ze hebben wel huisjes.

mijk

mijk

03-08-2014 om 05:17

ruiterplaat.nl

Verhuurt in zeeland veel particuliere huisjes. Op de site kunje voor 2015 nog niet boeken maar wellicht kun je even bellen!

Yaron

Yaron

19-08-2014 om 20:49

nu al boeken?

Wil je nu al boeken voor volgend jaar? Wij boeken vaak de laatste week pas en dat scheelt vaak honderden euro's. Op de meeste sites kun je tegenwoordig zien hoeveel huisjes er nog vrij zijn, het is soms een gok, maar het is ons nog altijd gelukt in het park van onze keuze te boeken.

Klaartje

Klaartje

19-08-2014 om 21:33

zeelandhome

Kijk eens op zeelandhome.nl. Hier heb ik al een paar keer een huisje gehuurd. Vorig jaar een huisje voor 6 personen waar onze twee honden ook welkom waren. Was wel een wat ouder huis, maar alles wat je nodig hebt was er, tot een vaatwasser en wasmachine toe. 5 Minuten wandelen van het strand. Dit jaar voor 4 personen op een vakantiepark, maar wel bij de eigenaren rechtstreeks gehuurd. Ook hier waren onze honden welkom. 10 Minuten wandelen van het strand. Geen overdekt zwembad, maar voor ons is dat niet belangrijk.

Klaartje

Klaartje

19-08-2014 om 21:37

Prijs

De huizen waar wij zaten zijn in het hoogseizoen allebei nog net geen 1000 euro per week. Je moet dan natuurlijk geen luxe van sauna e.d. verwachten, maar gewoon een leuk huis met ruime tuin.

Puck

Puck

20-08-2014 om 08:51

Klaartje

NEt geen 1000 euro en dan geen luxe mogen verwachten? Poe he... jouw verwachtingspatroon is toch wel heel anders dan de mijne. Ik vind 1000 euro per week een erg hoog bedrag.

Barvaux

Barvaux

20-08-2014 om 08:55

nou inderdaad

Voor 1000 euro verwacht ik heel wat luxe, vergelijkbaar met zo'n bungalowpark. Wij proberen niet hoger te gaan dan 750, deze vakantie zaten we voor rond de 500 in een stacaravan.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-08-2014 om 10:04

1000 euro

Ik vind 1000 euro ook heel veel geld, maar als je wat wensen hebt en in het hoogseizoen naar Zeeland wilt gaan is het ineens heel weinig geld.

Yaron: Ik boek altijd vroeg. Mijn ervaring is dat je met 2 honden weinig keus hebt en een lastminute is dan lastig te vinden. Daarbij betaal je met een vroegboekkorting ongeveer evenveel als met een lastminute.

Een lastminute is leuk als je weinig wensen hebt. Maar een overdekt zwembad is toch wel een vereiste. Het weer in nederland kan nogal slecht zijn. Wij vertrekken a.s. vrijdag en ondanks dat het weer wel beter wordt ben ik toch blij dat er een leuk zwembad bij zit en dat we een mooie vakantiewoning hebben met veel ruimte. Dat scheelt enorm in ergernissen

Klaartje

Klaartje

20-08-2014 om 20:28

1000 Euro

Vind ik ook veel geld hoor. Wij boeken nooit in het hoogseizoen, maar ja, met kinderen zul je wel moeten. Het voordeel van de huizen die wij hadden was dat er een tuin bijzit. De laatste helemaal omheind, dat is wel een stuk fijner met honden. Als je bij Landal of iets dergelijks boekt, sta je gelijk in het openbaar als je buiten stapt.

Aggie

Aggie

21-08-2014 om 10:59

Hof Domburg!

Van Roompot. Dit jaar geweest, heel leuk gehad. Bij Domburg, achter de duinen, overdekt zwembad erbij. De White Camp Cottages zijn een soort chaletachtige huisjes, klein maar net wat ruimer dan een echte stacaravan. Prima te doen met 4 personen, officieel zelfs met 6. Tuintje erbij en binnen je budget.

Molleke

Molleke

22-08-2014 om 09:08

Aggie

Toevallig zit ik zelf ook te denken aan Zeeland voor volgend jaar en kwam o.a. ook uit bij Roompot Domburg. Alleen toen ik de reacties op zoover las schrok ik wel. Ik lees vooral dat het 'vergane glorie is'en dat 'de huisjes zo vies zijn' Niet 1x maar echt veel reacties. Hoe is jouw ervaring? Vond jij het er allmeaal wat proper uit zien? en vond jij het ook vergane glorie? De prijs vond ik namelijk ook erg gunstig en de liching is perfect voor ons.

Molleke

Molleke

22-08-2014 om 09:08

oeps

Ik bedoel ligging

Soetkin

Soetkin

22-08-2014 om 11:23

Molleke

Ik kom al jaren in de sauna daar, de recensies daarvan worden ook steeds slechter. Het is er soms behoorlijk vies (niet toen ik er was) en inderdaad vergane glorie. Het turks stoombad was steeds kapot, de bubbelbaden schijnen soms flink te lekken en staan dan leeg enzovoort. Afgelopen winter is voor mij de laatste keer daar geweest. Als de staat van het park net zo is als de sauna, dan zou ik er echt niet heen gaan...

Molleke

Molleke

22-08-2014 om 14:50

Soetkin

Bedankt voor je reactie. Nou als ik jouw verhaal lees denk ik niet dat ik het risico neem. Op zoover staan ook veel negatieve reacties. Niet 1 maar een heleboel. Ik kijk nog wel even verder. Op zich is het een gunstige prijs en ik dacht altijd dat Roompot wel goed gewaardeerd werd, daarom vielen mij die reacties ook zo tegen.

Soetkin

Soetkin

22-08-2014 om 14:58

Roompot

Volgens mij zijn veel andere parken van Roompot wel oké, maar is die in Domburg hard aan vernieuwing toe!

mijk

mijk

22-08-2014 om 15:32

roompothuisjes

Zijn vaak particulier eigendom en dus kan de inrichting ook wel verschillen. Als iemand nog een hele mooie zoekt mijn ouders hebben er een op de banjaard

Katniss

Katniss

22-08-2014 om 15:52

Belvilla

Heb je al eens op Belvilla of een andere huisjessite gekeken, of wil je per se op een park? Volgens mij staan op belvilla.nl ook wel huisjes op parken. Ik heb even snel gekeken (je kunt zelfs zoeken op 2 huisdieren), en zag er best leuke bij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.